روانشناسی شخصیت / از کنار زنانی که این 7 نشانه را دارند به آسانی عبور نکنید

خط سلامت: جذابیت یکی از ویژگی هایی است که باعث می شود افراد در معرض توجه و اهمیت قرار بگیرند. افراد جذاب به گونه ای هستن که دیگران تمایل دارند با آن ها ارتباط برقرار کنند.

روانشناسی شخصیت / از کنار زنانی که این 7 نشانه را دارند به آسانی عبور نکنید

جذابیت ریشه در الگوهای رفتاری دارد. در مورد جذابیت چیزهای زیادی برای رمزگشایی وجود دارد.

به گزارش خط سلامت زنانی که عاشق می شوند و فرد مقابل برایشان جذاب است نشانه های رفتاری خاصی دارند.

جذابیت و نشانه های رفتاری

جذابیت باعث جلب توجه می شود و در نهایت می تواند عشق ایجاد کند. زنان عشق و توجه خود را با رفتارهای زیر نشان می دهند:

قدرت زبان بدن

زبان بدن ابزاری قدرتمند در دنیای جذابیت است. ظریف است، اما حرف های زیادی می زند. زنی که عاشق شما می شود در حین صحبت با شما به سمت شما متمایل می شود، تماس چشمی منظم برقرار کند یا از اعمال و حرکات شما تقلید می کند که همه نشانه های علاقه و جذابیت هستند. 55% از ارتباطات مربوط به زبان بدن، 38% لحن صدا و 7% مربوط به کلمات واقعی است.

 لبخند او همه چیز را می گوید

چیزی در مورد یک لبخند واقعی وجود دارد که می تواند حتی سردترین قلب ها را گرم کند و این نشانه جهانی شادی و اغلب جذابیت است. مطالعه‌ای در دانشگاه کانزاس نشان داد وقتی کسی جذب شما می‌شود، در طول تعامل بیشتر لبخند می‌زند.

 توجه به جزئیات کوچک

وقتی زنی به شدت جذب شما می شود، به تمام جزئیات شما توجه می کند. او چیزهایی را که شما به او گفته اید، حتی جزئیات به ظاهر بی اهمیت را به خاطر می آورد.

 مکالمات مکرر و جذاب

وقتی زنی واقعاً جذب شما می شود، فعالانه درگیر گفتگو می شود. او فقط منفعلانه گوش نمی دهد، بلکه پاسخ می دهد، سؤال می پرسد و درباره خودش نیز اطلاعاتی به اشتراک می گذارد و این راهی برای او برای ارتباط با شما در سطح عمیق تر است.

اگر او تلاش می کند تا دیدگاه شما را بفهمد و دیدگاه خود را بیان کند، نشانه قوی این است که او نه تنها به آنچه می گویید، بلکه به شما به عنوان یک شخص علاقه مند است.

 او به زندگی شما علاقه واقعی نشان می دهد

وقتی زنی جذب شما می شود، فقط به اینجا و اکنون علاقه ندارد. او می خواهد درباره تجربیات گذشته، برنامه های آینده و زندگی روزمره شما بداند. او در مورد رویاها و ترس های شما می پرسد. این فقط کنجکاوی بیهوده نیست، بلکه راه او برای شناخت شما در سطحی عمیق تر است.

او بهانه هایی برای گذراندن وقت با شما پیدا می کند

اگر زنی به شدت جذب شما شود، تمام تلاش خود را می کند تا با شما وقت بگذراند. او ممکن است پیشنهاد کند با هم یک قهوه بخورید، به پیاده روی بروید، یا حتی با هم کارهایتان را انجام دهید. یک مطالعه تحقیقاتی از دانشگاه تگزاس این را تأیید می کند. این تحقیق نشان داد افراد زمانی که جذب کسی می‌شوند، به احتمال بیشتری فعالیت‌های مشترک را آغاز می‌کنند و زمان خود را صرف آن می‌کنند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان