پرچم قرمز را بالا ببرید اگر در رابطه تان این علامت ها را می بینید/با یک فریبکار زندگی می کنید

خط سلامت: رابطه موفق رکن های زیادی دارد که یکی از مهم ترین آن ها فریب ندادن یکدیگر است.

پرچم قرمز را بالا ببرید اگر در رابطه تان این علامت ها را می بینید/با یک فریبکار زندگی می کنید

رابطه فریبکارانه رابطه ای است که افراد خود واقعی شان را نشان نمی دهد و سعی در پنهان کاری و دروغگویی دارند.

به گزارش خط سلامت افراد فریبکار در روابط خود نشانه هایی دارند.

رابطه فریبکارانه و نمونه های رفتاری

رابطه فریبکارانه شامل دروغ گفتن، تحریف حقایق، ساختن داستان، پنهان کردن حقیقت یا گمراه کردن کسی به نحوی است و برای روابط مضر می باشد زیرا اعتماد را نقض می کند.نمونه هایی از فریب در یک رابطه عبارتند از:

دروغ گفتن: افرا فریبکار ممکن است به همسرشان بگویند که در راه خانه ​​هستند در حالی که هنوز راه نیفتاده اند. افراد از این دروغ ها برای جلوگیری از جریحه دار کردن احساسات شریک زندگی خود یا جلوگیری از درگیری استفاده می کنند.

پنهان کردن امور مالی: صحبت در مورد پول سخت است و ممکن است مواردی وجود داشته باشد که در مورد درآمد، بدهی ها یا عادات خرج کردن خود، چه از ترس یا به دلیل فشار حفظ یک تصویر خاص، به سختی صحبت کنید.تحقیقات نشان می دهد فریب مالی در بین زوج ها بسیار رایج است.

خود سانسوری: افراد فریبکار  برای اینکه می‌خواهند شریک خود را تحت تاثیر قرار دهند تصویر دیگری از خود واقعی شان را نشان می دهند و نسخه مطلوب‌تری از خود برای جلب دیگری ارائه می دهند.

داستان های ساختگی: چه ساختن یک داستان احساسی برای جلب همدردی یا افزایش دستاوردها برای تحت تاثیر قرار دادن شریک زندگی یکی دیگر از نشانه های افراد فریبکار است.

حذف اطلاعات: برخی افراد اطلاعات درست و کاملی از خود را ارائه نمی دهند و شروع به حذف اطلاعات ناخوشایند از خود می کنند تا شریک خود را تحت تاثیر قرار دهند.

پنهان کردن دروغ ها: دروغ های زیاد گفته شده در رابطه و پنهان کردن آن ها از شریک زندگی یکی دیگر از کارهای فریبکارانه در روابط است.

خودداری از احساسات: سرکوب احساسات به جای حل و پذیرش آن ها یکی از کارهای نادرست افراد فریبکار  است تا نشان دهند هه چیز عالی و مطلوب است.

پنهان کردن عادت‌های بد: افراد فریبکار استفاده از موادی مانند الکل یا مواد مخدر یا سایر عادات بد را از شریک زندگیشان پنهان می کنند.  

خیانت: فریب باعث افزایش خیانت می شود. افراد فریبکار گاهی اوقات وسوسه درگیر شدن در امور عاطفی یا فیزیکی خارج از رابطه خود را تجربه کرده اند.

بی مسئولیتی: افراد فریبکار مسئولیت کار ها و اشتباهات خود را نمی پذیرند و دیگران به خصوص شریک زندگی خود را مقصر می دانند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان