موفق ها برای این 8 کار وقت نمی گذارند

خط سلامت: افراد موفق در زندگی عادت های مشخصی دارند.

موفق ها برای این 8 کار وقت نمی گذارند

افراد موفق می دانند چه ویژگی هایی در زندگی حائز اهمیت نیست و بر آن ها تمرکز نمی کنند.

به گزارش خط سلامت ممنوعیاتی در عادات زندگی افراد موفق وجود دارد.

افراد موفق و ورود ممنوع ها

افراد موفق در زندگی تلاش می کنند برای رسیدن به موفقیت و اهداف خود ویژگی های زیر را در خود پرورش دهند:

از پرداختن به اشتباهات گذشته اجتناب می کنند

افراد موفق وقت خود را با فکر کردن در مورد اشتباهات گذشته تلف نمی کنند. در عوض، آن ها می گیرند، به سرعت پیش روند و انرژی خود را روی حال و آینده متمرکز کنند.

آن ها هرگز ترس از شکست را ندارند

افراد موفق اجازه نمی دهند ترس از شکست آن ها را فلج کند یا اعمالشان را تحت تاثیر قرار دهد. آن ها درک می کنند شکست در هر سرمایه گذاری امکان پذیر است. اما به جای اینکه به آن به عنوان یک هیولای وحشتناک نگاه کنند، آن را به عنوان بخشی از سفر می بینند.

این تغییر در طرز فکر به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ریسک‌های حساب‌شده را بپذیرند و در سرزمین‌های ناشناخته سرمایه‌گذاری کنند، بدون اینکه ترس از اشتباه پیش بیاید .

کمال گرایی بیش از حد ندارند

افراد موفق می دانند که جستجوی کمال اغلب یک تله می باشد و منجر به استرس غیر ضروری، فرسودگی شغلی و از قضا، رکود به جای پیشرفت می شود. آن ها در حالی که برای تعالی تلاش می کنند، آگاهانه از دام کمال گرایی دوری می کنند.

آن ها درک می کنند از طریق پیشرفت تدریجی است که موفقیت واقعی به دست می آید.

از خودگویی منفی دوری می کنند

گرفتار شدن در دام سرزنش کردن خود به خاطر اشتباهات جزئی یا کاستی ها آسان است اما افراد موفق این عادت مخرب را ندارند.

آن ها درک می کنند زبانی که ما برای صحبت با خود استفاده می کنیم، نقش بزرگی در شکل دادن به طرز فکر و در نتیجه اعمال ما دارد. خودگویی منفی فقط باعث از بین رفتن اعتماد به نفس و پیشرفت می شود.

زمان را برای چیزهای غیر قابل کنترل تلف نمی کنند

زندگی غیر قابل پیش بینی است. افراد موفق این را درک می کنند و انرژی خود را برای چیزهایی که نمی توانند کنترل کنند هدر نمی دهند. به منظور جلوگیری از اتلاف وقت، آن ها زمان، تلاش و منابع خود را بر روی زمینه هایی متمرکز می کنند که می توانند در آن ها تفاوت ایجاد کنند. به بیان ساده آن ها بر اعمال، نگرش ها و واکنش های خود تمرکز می کنند.

مقایسه انجام نمی دهند

افراد موفق خود را با دیگران مقایسه نمی کنند. آن ها درک می کنند سفر هر فرد منحصر به فرد است و موفقیت یک مفهوم یکسان نیست. این افراد بر رشد و پیشرفت خود تمرکز می کنند. دلیلش این است که آن ها تشخیص می‌دهند تنها کسی که باید از او بهتر باشند همان کسی است که دیروز بودند.

نیازی به رضایت آنی ندارند

افراد موفق به دنبال پاداش بزرگتر می روند. افراد موفق می‌دانند دنبال کردن رضایت آنی اغلب به لذت کوتاه‌مدت اما نارضایتی طولانی‌مدت منجر می‌شود. آن ها حاضرند به خاطر دستیابی به اهداف بزرگتر خود از پاداش های فوری چشم پوشی کنند.

شکاک نیستند

افراد موفق قطعا شک را تجربه می کنند . با این حال، آن ها اجازه نمی دهند این امر مانع رسیدن به اهدافشان شود. آن‌ها می‌دانند که شک یک احساس طبیعی انسانی است و زمانی ظاهر می‌شود که افراد از مناطق آسایش خود خارج می‌شوند. اما شک و تردید آن ها را متوقف نمی کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان