بدون هزینه انرژی تان را افزایش دهید+ راهکار

خط سلامت: افزایش انرژی در زندگی تاثیرات چشمگیری دارد. برخی افراد صبح هنگام بیدار شدن به عنوان اولین کار تلفن همراه خود را چک می کنند که انرژی روانی آنها را کاهش می دهد.

بدون هزینه انرژی تان را افزایش دهید+ راهکار

افزایش انرژی موجب بهبود کیفیت زندگی و سطح سلامتی بالاتر می شود.

به گزارش خط سلامت افراد با انجام چند راهکار ساده قادرند روز خود را به نحو بهتری شروع کنند. 

ایجاد چند تغییر در عادات روزانه و الگوهای سبک زندگی‌ زمینه را برای روزهای نشاط‌ آور، پر از بهره‌ وری، ارتباط، بازسازی و شادی‌ های ساده برای افراد فراهم می کند. 

تغییر روال روز

زمانی که روال روزانه دچار هرج و مرج، خسته کننده یا بی معنی است، روز ها بدون لذت می شود. با گذشت زمان، اثر تجمعی استرس مداوم، خستگی، ناامیدی و تنهایی تلفات زیادی را هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی وارد می کند. 

اما زمانی که افراد با هوشیاری عادت‌ ها و روال‌ هایی را ایجاد می‌ کنند تا خود را پرورش دهند، تعهدات را به آرامی مدیریت کنند و زیبایی را در زندگی زیاد کنند، زندگی روزمره با انرژی، نور و حس جاری بودن همراه می‌شود. 

عادات مثبت برای تغییر روزانه

این عادات خلق و خو را تقویت می کنند، اضطراب را کاهش می دهند، مدیریت زمان را بهبود می بخشند و بهزیستی کلی را افزایش می دهند. در حالی که این عادات در ابتدا به قصد و تلاش نیاز دارند، اما با گذشت زمان آسان تر می شوند. 

شروع روز با سپاسگزاری 

مشخص شده است شروع هر روز صبح با نوشتن سه موردی سپاسگزاری، استرس را کاهش می دهد، کیفیت خواب را بهبود می بخشد و روزهای چالش برانگیز را قابل کنترل تر می کند. 

 مراقبت از خود 

 مراقبت از خود تضمین می کند انرژی کافی برای تمام بخش های مختلف روز باقی بماند. تشریفات ساده مراقبت از خود مانند حرکات کششی قبل از بلند شدن از رختخواب، خوردن یک صبحانه مقوی بدون عجله، یا پیاده روی در بیرون برای پانزده دقیقه به افراد این احساس را می دهد که برای استرس های زندگی آماده هستند. 

ذهن آگاهی 

پرورش حضور آگاهانه به افراد کمک می کند تا به جای تمرکز بر گذشته یا آینده، به طور کامل با تجربیات فعلی خود درگیر شوند. تمرین تنفس آگاهانه در لحظات استرس زا باعث دور شدن از افکار مضطرب می شود.

اهداف واقع بینانه

وقتی لیست کارهای روزانه بی پایان یا طاقت فرسا به نظر می رسد، بعید است افراد از دستاوردهای خود احساس رضایت کنند. این به جای زیبایی منجر به ناامیدی می شود. تعیین اولویت های واضح و اهداف واقع بینانه به افراد این امکان را می دهد از زمان و انرژی خود به طور موثر استفاده کنند تا وظایف روی هم انباشته نشوند. 

ایجاد روابط مثبت

ارتباطات انسانی معنادار یکی از زیبایی های زندگی است. کنار گذاشتن زمان اختصاص داده شده برای تقویت روابط باعث می شود تعاملات مثبت تر و حمایت کننده تر شوند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان