فوتبال حرفه ای عمر را کاهش می دهد+ یافته ای عجیب اما واقعی

خط سلامت: فوتبال حرفه ای عمر بازیکنان را کوتاه می کند.

فوتبال حرفه ای  عمر را کاهش می دهد+ یافته ای عجیب اما واقعی

فوتبالیست های حرفه ای زودتر می میرند.

 به گزارش خط سلامت یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که بازی فوتبال حرفه‌ای ، به‌ویژه اگر یک خط‌باز هستید، ممکن است عمر شما را کوتاه کند.

ارتباط بین بازی فوتبال و مرگ

محققان دانشگاه مینه‌سوتا فکر می‌کردند که شاید بازیکنان حرفه‌ای فوتبال از راه‌هایی که سلامت آینده‌شان را تعیین می‌کند، شبیه «مردان آمریکایی به طور کلی» نیستند.

جینا یکی از نویسندگان این مطالعه گفت: «زمانی که ما شروع به کندوکاو در ادبیات مربوط به پیامدهای سلامتی در آینده برای بازیکنان حرفه‌ای فوتبال آمریکایی کردیم، در ابتدا از یافتن تعداد نسبتاً زیادی از مطالعات که نشان می‌داد بازیکنان فوتبال به طور کلی عمر طولانی‌تری نسبت به مردان آمریکایی داشتند، متعجب شدیم.

وی افزود: معتقدیم استراتژی بهتر برای درک ارتباط بین بازی کردن فوتبال و مرگ و میر مقایسه بازیکنان فوتبال با مردانی است که از هر نظر شبیه آنها هستند - به جز اینکه هرگز فوتبال حرفه ای بازی نکرده اند.

بنابراین، محققان مردانی را که در دهه 1950 برای بازی فوتبال حرفه‌ای دعوت شده بودند، مقایسه کردند، برخی از آنها بازی می‌کردند و برخی از آنها هرگز در هیچ لیگ حرفه‌ای بازی نکردند.

محققان سپس بازیکنان حرفه‌ای فوتبال را که از اواخر دهه 1980 تا اواسط دهه 1990 کار خود را آغاز کردند، با گروهی از مردانی که شاغل بودند، فقیر نبودند و تحصیل کرده بودند، مقایسه کردند.

اولین تجزیه و تحلیل نشان داد فوتبالیست های حرفه ای زودتر از مردان مشابه دیگر می میرند.

در تجزیه و تحلیل دوم، محققان مشاهده کردند که 3.1٪ از بازیکنان فوتبال در عرض 25 سال جان خود را از دست دادند، در حالی که تنها 2.3٪ از همتایان آنها مردند.

دکتر راب وارن- Rob Warren- ، سرپرست تیم تحقیق ، استاد کالج هنرهای لیبرال، می‌گوید: بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ممکن است بیشتر از مردان دیگر  به طور کلی عمر کنند، اما بازی فوتبال حرفه‌ای عمر بازیکنان را افزایش نمی‌دهد.

وارن گفت: در واقع، وقتی بازیکنان را با مردان دیگر مقایسه می‌کنیم، عمر شان کوتاه‌تر است.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان