از بیش فعالی تا قهرمانی المپیک / داستان زنی که از بیماری سکو قهرمانی ساخت

خط سلامت: اغلب افراد اختلال بیش فعالی را یک مانع برای موفقیت در نظر می گیرند. در صورتی که اینطور نیست. افراد دارای بیماری بیش فعالی قادرند مثل تمام افراد زندگی عادی داشته باشند و موفقیت های زیادی کسب کنند.

از بیش فعالی تا قهرمانی المپیک / داستان زنی که از بیماری سکو قهرمانی ساخت

به گزارش خط سلامت در این مطلب صحبت های یکی از افرادی که با بیماری بیش فعالی به موفقیت های زیادی دست یافته است ارائه شده است.

دونده مولی سیدل با بیش فعالی خود پیشرفت می کند.

مولی سیدل دارنده مدال المپیک، او در مورد کار کردن بر روی سلامت روان خود هر روز صحبت می کند.

مولی سیدل در مورد کارهایی که برای موفقیت لازم است می داند: او یکی از تنها سه زن آمریکایی است که در ماراتن المپیک مدال گرفته است.

سیدل پس از تشخیص بیش فعالی خود و تلاش برای درمان‌های مختلف، متوجه شد که مراقبت از سلامت روان درست مانند تمرین برای ماراتن است.

او گفت: فکر می‌کنم با هیچ‌ یک از این چیزها، مردم متوجه اهمیت سلامت روان نمی شوند، مانند مقدار زیادی از کار روزانه که به این چیزها می‌ پردازد، چه دویدن، چه سلامت روان. فکر می کنم بسیاری از مردم تصور می کنند من به طور طبیعی در این ورزش بسیار با استعدادتر از آنچه در واقع هستم، هستم.

سیدل با دانستن تشخیص خود، کشش اولیه خود را برای دویدن بهتر درک می کند.

فکر می‌کنم مردم همان حس ساختار تکراری را که دویدن به شما می‌دهد به عنوان یک مزیت واقعی می‌دانند و بسیاری از افراد در این سطح احتمالاً نوعی بیش فعالی دارند.

او گفت: "من به یک معنا بسیار خوش شانس هستم، که به عنوان یک ورزشکار حرفه ای، ریکاوری بخش بزرگی از زندگی من کار است." و اینکه بتوانم با استفاده از تکنیک‌های مختلف تنفس و تکنیک‌های بسیار آرام‌بخش از فشار خارج شوم و آرام شوم، برای من کاملاً حیاتی است و این کاری است که باید هر روز چندین بار در روز انجام دهم، واقعاً آن را تحت نظر دارم." برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان