صبحانه را با این ریز مغذی شروع کنید

خط سلامت: افزودن 57 گرم بادام به رژیم غذایی هر روز به مدت یک ماه باعث افزایش سطح چربی مفید بلافاصله پس از یک جلسه ورزش شدید می شود.

صبحانه را با این ریز مغذی شروع کنید

برای کسانی که به طور منظم ورزش می کنند، خوردن هر روز بادام ممکن است راه حل ایده آل سال جدید باشد.

ورزش و خوردن هر روز بادام

به گزارش خط سلامت این مولکول، به اصطلاح اکسی لیپین (چربی اکسید شده) از اسید لینولئیک توسط بافت چربی قهوه ای سنتز می شود و تأثیر مفیدی بر سلامت متابولیک و تنظیم انرژی دارد.

آنها همچنین احساس خستگی و تنش کمتر، قدرت پشت پا بهتر و کاهش آسیب عضلانی پس از ورزش را نسبت به داوطلبان کنترل گزارش کردند.

نیمن و همکارانش به این نتیجه رسیدند مصرف روزانه بادام منجر به تغییر در متابولیسم، کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو ناشی از ورزش می‌شود و بدن را قادر می‌سازد تا سریع‌تر بهبود یابد.

بادام و کاهش التهاب

ما به این نتیجه رسیدیم بادام ترکیبی منحصر به فرد و پیچیده از مواد مغذی و پلی فنول را فراهم می کند که ممکن است به بهبود متابولیک پس از سطوح استرس زا از ورزش کمک کند. بادام دارای مقادیر بالایی پروتئین، انواع چربی های سالم، ویتامین E، مواد معدنی و فیبر است و پوست قهوه ای بادام حاوی پلی فنول هایی است که به روده بزرگ می رسد و به کنترل التهاب و استرس اکسیداتیو کمک می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان