خشم های انفجاری از چه خبر می دهند ؟

خط سلامت: خشم نشانه ای از یک بیماری زمینه ای سلامت روان است.

خشم های انفجاری از چه خبر می دهند ؟

دلایل عصبانیت

عصبانیت و مصرف الکل

به گزارش خط سلامت مصرف الکل منجر به احساس خشم می شود، به خصوص اگر یکباره بیش از حد الکل بنوشید یا به طور منظم الکل مصرف کنید. الکل کنترل احساسات را دشوار می کند، بازداری را کاهش می دهد و بر توانایی تفکر واضح تأثیر می گذارد که همه اینها منجر به احساس خشم می شود.

اختلال دوقطبی

اختلال دوقطبی با تغییرات در خلق و خو مشخص می شود. مردم اغلب دوره‌هایی از افسردگی را تجربه می‌کنند که با ناامیدی، غمگینی و تحریک‌پذیری مشخص می شود. همچنین ممکن است شیدایی را تجربه کنند که با بیقراری، سرخوشی و تکانشگری مشخص می شود. هر دو حالت خلقی می توانند باعث ایجاد احساس خشم شوند.

عصبانیت و افسردگی

افسردگی باعث علائم بدخلقی، تحریک پذیری و ناامیدی می شود.

در حالی که همه گاهی اوقات احساس عصبانیت می کنند، مهم است که به یاد داشته باشید گاهی اوقات خشم نشانه ای از یک بیماری زمینه ای سلامت روان است. اگر عصبانیت شما مزمن، آزاردهنده یا باعث ایجاد مشکلاتی در توانایی تان برای عملکرد طبیعی می شود، با پزشک خود صحبت کنید.

پیدا کردن کارهایی که باید در زمان عصبانیت انجام دهید می تواند کمک کند آسیبی که گاهی اوقات ممکن است باعث این احساسات شود را کاهش دهید و اگر فکر می کنید عصبانیت تان ممکن است نشانه چیز جدی تری باشد، به شما انگیزه می دهد که به دنبال کمک باشید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان