چرا باران که می آید همسرتان را در آغوش بگیرید؟ + باران چه تاثیر روانی به همراه دارد

خط سلامت : باران نوازش نامحدودی است که از آسمان و قطرات باران دریافت می کنیم.

چرا باران که می آید همسرتان را در آغوش بگیرید؟ + باران چه تاثیر روانی به همراه دارد

 در آغوش گرفتن برای زندگی عشق و سلامتی معجزه می کند. به دلایل بیشتری برای در آغوش گرفتن نیاز دارید؟ فواید در آغوش گرفتن متعدد و زیاد است .

باران و تسکین استرس

به گزارش خط سلامت هیچ چیز بهتر از این که احساس کنید بازوهای همسرتان دورتان پیچیده شده به شما کمک نمی کند تا اضطراب تان را در آغوش او جا بگذارید. ضربان موزون قلب او شما را به خواب می برد.

سطح استرس کمتر با خواب بهتر مساوی است. در آغوش گرفتن سطح سروتونین را بهبود می بخشد، به این معنی که شما احساس خوبی نسبت به خود دارید که باعث می شود دیدگاه خود را نسبت به زندگی و مسائل بهبود ببخشید.

تنظیم ضربان قلب

آیا تا به حال در زمان ناراحتی و اندوه محکم در آغوش گرفته شده اید ؟ اگر این تجربه را دارید، می دانید که آغوش در آرام کردن معجزه می کند.

هر بار که زخمی و عصبانی می شوید، ضربان قلب بالا می رود و در آغوش گرفتن می تواند آن را تا حد مطلوب کاهش دهد.

وقتی در تماس نزدیک بدن با شریک زندگی خود هستید، ناخودآگاه ریتم بدن او را انتخاب می کنید. در آغوش گرفتن تنفس شما را با تنفس او همگام می کند و کمک می کند در مواقعی که مضطرب هستید آرام شوید.

تسکین درد

لمس درمانی اغلب برای ناراحتی های روحی و روانی توصیه می شود. هنگام در آغوش گرفتن هورمون اکسی توسین، هورمونی با پتانسیل قوی برای کاهش درد، ترشح می شود.

در آغوش گرفتن هنگام تجربه درد، موجب ترشح اکسی توسین می شود، دردی را که احساس می‌کنید کاهش می‌دهد، باعث می‌شود احساس نیاز کنید و به شما یادآوری می‌کند که کسی در کنار شما است.

تقویت صمیمیت جنسی

زندگی جنسی خود را با در آغوش گرفتن منظم شریک زندگی خود بهبود بخشید. غوطه ور شدن در آغوش او پیوند شما را بهبود می بخشد، جرقه ای را که هر دو به اشتراک می گذارید بازیابی می کند و صمیمیت شما را بهبود می بخشد.

ترشح هورمون عشق

احساس آرامش و شادی زمانی که کارهای مورد علاقه خود را انجام می دهید با شادی که هر بار در آغوش می گیرید برابری نمی کند. این در واقع به این دلیل است که در هنگام آغوش گرفتن، اکسی توسین، "هورمون عشق " آزاد می شود.

حرف آخر

چیزهای کوچکی مانند در آغوش گرفتن نه تنها در زندگی فردی بلکه در رابطه تفاوت زیادی ایجاد می کند. لمس بخشی جدایی ناپذیر از تجربه انسان است و در آغوش گرفتن راهی عالی برای تجربه شگفتی ها است. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان