5 ترفند برای آتش بس در رابطه عاطفی / چگونه از دعوا با شریک زندگی خود دست بردارید

خط سلامت: آیا از شکایت کردن در مورد چیزهایی که بارها در رابطه مطرح شده، خسته شده اید؟ ازاینکه هنگام صرف شام و مهمانی ها دائم ناچار به مشاجره های تکراری هستید، احساس شکست می کنید؟ برای کم کردن مشاجره و دعوا در رابطه تکنیک هایی وجود دارد.

5 ترفند برای آتش بس در رابطه عاطفی / چگونه از دعوا با شریک زندگی خود دست بردارید

به گزارش خط سلامت این تکنیک ها باعث می شود که از فرسودگی روانی تان کاسته شده و رابطه دچار فرسایش نشود.

با عیب های خود شروع کنید

همیشه موارد تکرار شونده یک الگو را تشکیل می دهد که باعث می شود به راحتی روی عیوب شریک زندگی تان توقف کرده و به آن فکر کنید و تشخیص ندهید که چقدرازهم دور شده اید. قبل از شروع به خط و نشان کشیدن، از خود بپرسید آیا همیشه منصف بوده اید؟ اغلب اوقات نبوده اید. این ایرادات به شما کمک می کند دیدگاه شریک خود را بهتر درک کنید.

برای استدلال ها مرز بگذارید

تفاوت بین بحث هایی که به یک رابطه پایان می دهد و آنهایی که آن را بهتر می کند، مرزهای امن و سالم است. مهم نیست چقدر عصبانی هستید، کارهایی هستند که نباید انجام دهید. به عنوان مثال، شما نباید به شریک زندگی خود ضربه بزنید ، تحقیرش کنید و هویتش را زیر سوال ببرید یا موضوعات حساس و مواردی را که به خانواده اش مربوط است، مطرح کنید. با شریک زندگی خود در مورد ایجاد حد و مرز در بحث ها صحبت کنید، مانند دور نگه داشتن خانواده ، کوبیدن در، شکستن بشقاب و غیره.

در حالت دفاعی نباشید

از اعتراف به اینکه اشتباه کرده اید نترسید. همیشه در حالت تدافعی ماندن و خود را به عنوان فردی که همیشه حق با اوست جلوه دادن، به رشد رابطه کمک نمی کند.

آیا در حال پرخاشگری هستید

قبل از رفتن به طرف شریک زندگی خود، روز را مرور کنید و هر گونه محرکی را که ممکن است شما را عصبانی کرده باشد بررسی کنید. اغلب اوقات، شما واقعاً از دست همسرتان عصبانی نیستید، فقط یک روز سخت در محل کار داشته اید.

مراقب لحن خود باشید

مهم نیست که شما چه می گویید، بلکه مهم این است که چگونه آن را می گویید. اگر هنوز برای شریک زند گ ی خود ارزش قائل هستید، سعی کنید او را با لحنی سازنده اصلاح کنید، نه تحقیر آمیز. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان