کرونا (19  COVID)10 فایده جهانی داشته است+کرونا از دید روانشناسی مثبت

<strong>کرونا (19  COVID)</strong> عواقب نامطلوب همه گیری گسترده ای را در تمام دنیا بر جا گذاشته است و میلیون ها نفر از سراسر جهان در اثر <strong>کرونا (19  COVID)</strong> به طرز غم انگیزی جان خود را از دست داده اند. صنایع نابود شده ،آموزش و پرورش در سراسر جهان به طور چشمگیری تحت تأثیر قرار گرفته ، میلیون ها نفر کار و خانه خود را از دست داده اند و کل واقعه ، به طرز غم انگیزی سیاسی شده است.

کرونا (19  COVID)10 فایده جهانی داشته است+کرونا از دید روانشناسی مثبت

با این حال همواره نباید از وقایع و رویدادها به نتایج منفی اش تنها بسنده کرد و بهتر است که از دل هر ناکامی به نقاط مثبت بر جای مانده توجه کرد تا آثار ناکامی و شکست ها کمتر شده و احساس درماندگی و افسردگی کرونا (19 COVID) کاهش یابد و افراد به خودکشی دست نزنند ، در اینجا 10 نتیجه از همه گیری کرونا (19 COVID) وجود دارد که در واقع دارای نتایج مثبتی است.

ماندن کنار هم

انسان ها تکامل نیافتند تا هزاران مایل از اقوام و نزدیکان شان جدا شوند. با این حال بر حسب شرایط خاص زندگی این روزها، انسان ها کمتر در کنار هم هستند .در طول بیماری همه گیر کرونا (19 COVID) ، مردم بیش از هر زمان دیگری ترغیب شده اند که با خانواده های شان تماس بگیرند. افراد به طور منظم به اعضای خانواده خود پیام می دهند و به نظر می رسد با احتیاط و دلسوزی بیش از پیش حال یکدیگر را بررسی می کنند.

استفاده از فن آوری برای همیشه

در کرونا (19 COVID) برقراری ارتباط با دیگران آسان تر از همیشه شده است. در بسیاری از موارد،فناوری با سرعت ارتقاء یافته است تا جلسات مجازی را پربار ، کارآمد و قانونی جلوه دهد و این پیشرفت ها در چنین فناوری هایی مطمئناً به ما این امکان را می دهد که به جلو حرکت کنیم ، گزینه های بیشتری برای گردهم آوردن مردم برای انواع اهداف داشته باشیم.

دیدن زندگی در یک قاب بزرگتر

با همه گیری کرونا (19 COVID) تغییرات فوری در زندگی روزمره بسیار چشمگیر بوده است و این واقعیت این توانایی را ایجاد کرده است که زندگی را در یک قاب بزرگتر ببینیم.

یادگیری مهارت های جدید

بسیاری از افراد مهارت های جدید و سرگرمی های خود را در طول همه گیری کرونا (19 COVID) دوباره انتخاب کرده اند. مردم می آموزند که در کرونا (19 COVID) چگونه با آبرنگ نقاشی کنند ، شعر بگویند ، به زبان های دیگر صحبت کنند و این مهارت ها و علاقه ها مطمئناً از همه گیری کرونا (19 COVID) فراتر خواهد رفت.

قدردانی از طبیعت

انسان ها به طور طبیعی زیست دوست هستند و تمایل طبیعی به جهان طبیعی دارند . برای بسیاری از ما ، همه گیری کرونا (19 COVID) این جنبه زیبا از تجربه بشری را به وجود آورده است.

قدرشناسی از علم

واکسن های کرونا (19 COVID) طی حدود یک سال تکمیل شدند . برای این نوع کارهای کاملاً فنی ، یک سال واقعا رکورددار است. در طی همه گیری کرونا (19 COVID) ، دانشمندان در سراسر جهان برای درک ما از همه وجوه ویروس و ماهیت شیوع آن شتاب کرده اند. اگر زمانی برای مکث و قدردانی از علم وجود داشته باشد ، اکنون زمان آن فرا رسیده است.

حیوانات خانگی

بنابراین بسیاری از مردم حیوانات خانگی را در طی همه گیری کرونا (19 COVID) پذیرفته اند ، مالکیت حیوانات اهلی مزایای مثبت روانشناختی و مربوط به سلامتی را دارد .

قدردانی از داشته ها

همه گیری کرونا (19 COVID) به معنای واقعی کلمه به ما قدردانی و مکث کردن بر داشته ها را یاد داده است بسیاری از ما ، در همه گیری کرونا (19 COVID) دوره های تهدید کننده زندگی داشته ایم. بسیاری از ما عزیزان خود را در اثر همه گیری کرونا (19 COVID) از دست داده ایم. بسیاری از ما شغل خود را از دست داده ایم یا تحت تأثیر مالی قرار گرفته ایم. وقتی قدم به عقب می گذاریم و به آنچه از دست داده ایم نگاه نمی کنیم ، بلکه به آنچه داریم نگاه می کنیم ، جای بسیاری از لطف و قدردانی برای همه خوبی های موجود در جهان وجود دارد.

توسعه راه حل ها

تقریباً در هر کاری در سراسر جهان ، نیاز به ایجاد راه حل های مناسب برای مشکلات جدید است. مربیان مهد کودک باید بدانند چگونه ساعت ها می توان ذهن و تخیل بچه های 5 ساله را که هرگز پا به کلاس نگذاشته اند ، در بر گرفت. افراد در انواع مشاغل باید بفهمند که چگونه جلسات را کاملاً مجازی برگزار کنند و اگرچه همه این ها کاملاً دردسر ساز بوده است ، اما ناگفته نماند که همه ما مهارت هایی را به وجود آورده ایم که از طریق روش های مهم در دنیای پسا همه گیری کرونا (19 COVID) منتقل می شوند.

درک اینکه ما یک نفریم

این واقعیت را که همه ما یک جد مشترک داریم ، همه ما یک نفر هستیم و در حقیقت ، تمام زندگی در نهایت به نوعی با هم مرتبط هستند . در همه گیری کرونا (19 COVID) درک کرده و همه ما را در یک پایه قرار داده است. ما از بسیاری جهات یک نفر هستیم و همه گیری کرونا (19 COVID) ، این واقعیت را به شکلی تأیید کرده است.

خط جهانی

همه گیری کرونا (19 COVID) یک فاجعه جهانی بوده است ، که منجر به مرگ میلیون ها نفر در گوشه و کنار جهان شده است. پیامدهای نامطلوب بر تک تک صنایع کره زمین موج می زند. به طور خلاصه همه گیری کرونا (19 COVID) ، از تقریباً همه جهات ، یک فاجعه واقعی است.

اما می دانید انسان از یک مقاومت طبیعی برخوردار است و ما در مواقعی که لازم باشد ، توانمند هستیم. از بسیاری جهات ، همه گیری کرونا (19 COVID) منجر به نتایجی شده است که اثری مثبت در حرکت رو به جلو بری انسان برجای می گذارد. در حالی که ما به کار با هم در این بحران جهانی ادامه می دهیم ، بیایید به جلو نگاه کنیم . برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان