دمای بالای بدن نشانه این بیماری روانی است

خط سلامت: افسردگی با دمای بالای بدن ارتباط دارد. افزایش دمای بدن با علائم افسردگی همراه است.

دمای بالای بدن نشانه این بیماری روانی است

افسردگی یکی از مشکلات عمده‌ی روانی رایج است. افسردگی در زندگی بسیار تاثیر گذار است و ما از را در انجام فعالیت‌های روزانه ناتوان می کند.

به گزارش خط سلامت بر اساس مطالعه اخیر با توجه به ارتباط افسردگی و دمای بالای بدن، راهکارهای جدید مبتنی بر دمای بدن ارائه شده که در ادامه به بررسی این مطالعه می پردازیم:

افسردگی و ارتباط آن با دمای بدن

یک تحقیق جدید با تجزیه و تحلیل اطلاعات بیش از ۲۰۰۰۰ شرکت کننده در سراسر جهان، ارتباط جدیدی بین افسردگی و دمای بدن بالاتر را نشان می دهد. یافته‌ها نشان می‌دهد دمای بدن با شدید شدن علائم افسردگی افزایش می‌ یابد.

همچنین یک تحقیق جدید به رهبری دانشگاه کالیفرنیا نشان می‌دهد افراد مبتلا به افسردگی دمای بدن بالاتری دارند، که نشان می‌دهد کاهش درجه حرارت افراد مبتلا به این اختلال برای درمان مفید است.

روش جدید درمان افسردگی

این تحقیق به مزایای درمان‌های مبتنی بر گرما مانند سونا برای افسردگی اشاره می‌کند که با وادار کردن بدن به کاهش دما از طریق مکانیسم‌هایی مانند تعریق صورت می‌گیرد.

دکتر اشلی میسون- Ashley Mason-، دانشیار روانپزشکی در دانشگاه آریزونا گفت: یافته‌ها نشان می‌دهد که چگونه این روش جدید در درمان افسردگی موثر است.

دکتر میسون می گوید: گرم کردن افراد در واقع می تواند منجر به کاهش دمای بدن شود که ماندگاری بیشتری از سرد کردن مستقیم افراد، مانند حمام یخ دارد.

با توجه به افزایش نرخ افسردگی، این روش جدید، نوید درمان افسردگی با کاهش دمای بدن را می دهد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان