رابطه گرمای هوا و سلامت روان

خط سلامت: گرمای شدید ممکن است به شرایط اضطراری سلامت روان دامن بزند.

رابطه گرمای هوا و سلامت روان

به گزارش خط سلامت تیمی از محققان هشدار داده اند بین گرمای شدید در سراسر جهان به دلیل تغییرات آب و هوایی و افزایش تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس برای بحران های سلامت روان ارتباط وجود دارد.

گرمای شدید

دانشمندان دانشگاه بوستون گفتند مطالعه ای که آنها انجام دادند نشان داده است بین گرمای شدید و افزایش موارد مبارزه با سوء مصرف مواد، اضطراب ، استرس و موارد دیگر ارتباط وجود دارد.

آنها با توجه به پتانسیل تغییرات اقلیمی برای افزایش فراوانی و شدت دماهای شدید، که ممکن است تقاضا برای خدمات بالینی مرتبط با سلامت روان را بیشتر افزایش دهد و همچنین ممکن است منجر به افزایش پاسخ‌های عاطفی مستقیم مانند اضطراب شود.

نتایج مطالعه نشان می‌دهد بین افزایش دمای محیط و وضعیت سلامت روان و تشخیص‌های سلامت روانی خاص ارتباط وجود دارد.

این یافته می تواند به پزشکانی که خدمات بهداشت روانی ارائه می دهند در آماده شدن برای افزایش نیازهای خدمات بهداشتی در زمانی که دمای بالای محیط پیش بینی می شود، کمک کند.

تحقیقات بیشتر می‌تواند پیامدهای دوره‌های پایدار گرمای شدید (امواج گرما) را برای پیامدهای سلامتی بررسی کند و به بررسی این ارتباط در میان جمعیت‌های مختلف ادامه دهد.

رابطه تغییرات آب و هوایی و سلامت روان

تغییرات آب و هوایی به سلامت روانی افراد آسیب می رساند و تأثیر آن بدتر خواهد شد.

متخصصانی که سال‌ها با جوامعی که با مشکلات زیست‌محیطی دست و پنجه نرم می‌کنند کار کرده اند، می گویند: مردم کشورهای فقیرتر مانند آفریقای جنوبی که نابرابری‌ در آن‌ها گسترده است، در برابر آب و هوا آسیب‌پذیرتر هستند.

اضطراب آب و هوا چیست؟

اضطراب آب و هوا در چند سال گذشته برجسته شده است. این اصطلاح به ویژه برای جلب توجه برای خشم، اضطراب ، حس غم، ترس یا نگرانی بسیار مفید بوده است.

تأثیرات روانی تغییرات آب و هوا چیست؟

تأثیرات مستقیم مانند بلایای طبیعی که شاهد زجر کشیدن شخص دیگری باشیم.

انتظار وقوع اتفاق همان جایی است که اضطراب آب و هوا وارد می شود.

اکثر مردم چندین چیز متفاوت را تجربه خواهند کرد. آنها شاهد رنج و عذاب دیگران خواهند بود، ممکن است از مشکلات خود عبور کنند و آینده ای را پیش بینی کنند که ممکن است برای برخی قابل دوام نباشد.

چگونه به جوانانی با چنین اضطراب ی مشاوره می دهید؟

ما باید مراقب باشیم آن را به عنوان یک بیماری روانی در نظر بگیریم، اما اضطراب را به عنوان یک زنگ هشدار در نظر بگیریم.

برخی از افراد پریشانی قابل توجهی را تجربه می کنند که می تواند منجر به رفتارهای مخرب، مصرف بیش از حد الکل یا آسیب رساندن به خود و خودکشی شود. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان