زندگی خصوصی کامالا هریس در لس آنجلس / همسایه ها عاصی شدند!

خط سلامت:همسایگان هریس و همسرش به "وال استریت ژورنال" گفته اند زندگی در کنار آنان آزار دهنده است. یکی از آنان گفته است: "اگر او موافقت کند خانه خود را بفروشد به او رای خواهم داد. " به نظر می‌رسد که ساکنان آنان محله از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف خانه هریس عاصی شده اند.

 زندگی خصوصی کامالا هریس در لس آنجلس / همسایه ها عاصی شدند!

روزنامه "وال استریت ژورنال" در گزارشی تازه به جزئیات زندگی هریس در لس آنجلس پرداخته است جایی  که او و داگ امهاف همسرش در خانه‌ای ۲.۷ میلیون دلاری در مساحت ۳۲۵ متر مربع در محله برنت وود در لس آنجلس زندگی می‌کنند.

به گزارش خط سلامت به گفته منبعی که با عضویت در باشگاه هیلکرست با نشریه "دیلی بیست" صحبت کرده هزینه آغاز عضویت در آن باشگاه ۳۰۰ هزار دلار است که هریس آن را پرداخت می‌کند. امهاف همسر او سال هاست که عضو آن باشگاه تاریخی متعلق به یهودیان آمریکا بوده است. آن باشگاه پاتوق مورد علاقه چهره هایی، چون "آل جولسون" و "میلتون برل" بازیگران هالیوودی بوده و در سال ۱۹۲۰ میلادی تاسیس شده است.

آن باشگاه دارای یک زمین گلف با ۱۸ سوراخ، زمین تنیس، استخری به اندازه استخر المپیمک و یک مرکز تناسب اندام است. براساس آن چه در وب سایت آن باشگاه نوشته شده زنان حاضر در آنجا مجاز به پوشیدن لباس‌هایی با اشاره به "رابطه جنسی، مواد مخدر، الکل، دخانیات یا بیانیه‌های اجتماعی یا سیاسی" زمین نیستند در حالی که چنین الزامی برای مردان وجود ندارد. آن باشگاه دارای چندین رستوران برای صرف ناهار است. هم چنین، دارای کافه کنار استخر است. از جمله غذا‌های سرو شده در آن باشگاه می‌توان به صدف و کوکتل میگو اشاره کرد. وال استریت ژورنال مشخص نکرد که کدام گزینه منوی باشگاه مورد علاقه هریس است.

همسایگان هریس و همسرش به "وال استریت ژورنال" گفته اند زندگی در کنار آنان آزار دهنده است. یکی از آنان گفته است: "اگر او موافقت کند خانه خود را بفروشد به او رای خواهم داد. " به نظر می‌رسد که ساکنان آنان محله از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف خانه هریس عاصی شده اند.

بر اساس بررسی "وال استریت ژورنال" از ژانویه ۲۰۲۱، هریس بیش از هر مکان دیگری خارج از پایتخت امریکا وقت خود را در لس آنجلس سپری کرده است. تنها در سال ۲۰۲۳ میلادی او ۵۹ روز را در آن شهر سپری کرد. زمانی که هریس در باشگاه ذکر شده نیست وقت خود را صرف غذا خوردن در رستورانی مکزیکی  El Cholo و خرید در برنت وود کانتری مارت است مکانی که نانسی ریگان در طول بازدیدهایش از لس آنجلس از آنجا خرید می‌کرد.

منبع: وال استریت ژورنال، دیلی بیست

فرارو

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان