ورزشگاه امام رضا(ع)؛ میزبان تیم افغانستان اما نه تیم ملی ایران!

خط سلامت:در حالی که تیم ملی فوتبال ایران از میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد محروم شده و حتی بازی لیگ برتری در این ورزشگاه بدون حضور تماشاگر برگزار شده است، تیم اتک انرژی افغانستان در این ورزشگاه به میدان رفته است. این تناقض در سیاست‌های ورزشی و ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه‌های مشهد، موجی از انتقادات را به همراه داشته است.

ورزشگاه امام رضا(ع)؛ میزبان تیم افغانستان اما نه تیم ملی ایران!

درحالیکه اجازه برگزاری دیدار تیم ملی در مشهد داده نشده و بازی تیم‌های ذوب آهن و هوادار هم بدون هوادار در این ورزشگاه برگزار شد، تیم اتک انرژی افغانستان در روز‌های گـذشته، مسابقاتی را در ورزشگاه امام رضا مشـهد برگزار کرده است. قابل ذکر است که در مشهد بانوان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند و اصرار مسئولان فیفا هم به برگزاری بازی‌ها با تماشاگر است.

ورزشگاه امام رضا مشهد برای تیم ایران «نه» برای افغانستانی‌ها «آری»!

این در حالی است که در روز‌های گذشته، امیر قلعه نویی هم از اینکه ورزشگاه مشهد از تیم ملی ایران میزبانی نکرده بود گلایه کرده بود: «این حرف‌هایی که من می‌زنم شاید خیلی‌ها را ناراحت کند. من از مسئولین فوتبالی اصفهان که ۲-۳ روزی پیش آن‌ها بودم، تشکر می‌کنم. مسئولین استان از سپاهان، ذوب آهن، مدیر تربیت بدنی، آقای ساکت و هتل چهار باغ همگی به خط شده‌اند. یک گله هم از مسئولان استان خراسان رضوی دارم، چون من راغب بودم بازی ما در مشهد برگزار شود، اما خیلی ساده گفتند نه. خیلی ساده به تیم ملی مملکت جواب نه دادند.»

منبع:فرارو

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان