کوروش کمپانی پرسپولیس و تراکتور را نقره‌داغ می‌کند؟

خط سلامت:پس از افشای پرونده کلاهبرداری کوروش کمپانی و تبلیغات برخی بازیکنان فوتبال برای این شرکت، مقامات قضایی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار توقف فعالیت این بازیکنان شدند. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این نامه پس از برگزاری هفته اول لیگ برتر صادر شده است و به همین دلیل، حضور بازیکنانی مانند بیرانوند و صادقی در ترکیب تیم‌هایشان در هفته اول، قانونی بوده است. با بازگرداندن مبالغ تبلیغاتی، این بازیکنان اکنون مجاز به ادامه فعالیت هستند.

کوروش کمپانی پرسپولیس و تراکتور را نقره‌داغ می‌کند؟

بعد از تشکیل پرونده قضایی برای یکی از فروشنده‌های گوشی موبایل به نام کوروش کمپانی ، معاون دادستانی و رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با ارسال نامه‌های به فدراسیون فوتبال اعلام کردند که با توجه به تبلیغاتی که سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و مهدی مهدی‌پور برای این شرکت انجام داده بودند، قرارداد آن‌ها ثبت و کارت بازی آن‌ها صادر نشود. بعد از انتشار این نامه سوالی که به وجود آمد این بود که آیا در هفته نخست لیگ برتر، بازی کردن این چهار بازیکن غیر قانونی بوده است یا خیر؟

بررسی‌های در این زمینه نشان می‌دهد، نامه مذکور یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳، به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده که بعد از برگزاری هفته اول لیگ برتر بوده است، در نتیجه حضور بیرانوند و سعید صادقی در ترکیب تیم‌های تراکتور و پرسپولیس منع قانونی نداشته و تاثیری در نتایج دیدار‌های این دو تیم مقابل مس رفسنجان و ذوب آهن نخواهد داشت. تراکتور در هفته اول با نتیجه ۲ بر صفر مس رفسنجان را شکست داد و پرسپولیس مقابل ذوب آهن با نتیجه یک، یک متوقف شد.

در حال حاضر این بازیکنان با بازگرداندن ۵۰ میلیون تومانی که بابت تبلیغ کوروش کمپانی دریافت کرده بودند، مشکلی برای حضور در بازی‌های تیم‌هایشان ندارند.

منبع:ایسنا
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان