خداحافظی تلخ: مهاجرت جراح پیوند قلب + عکس

خط سلامت: تصویری از مراسم بدرقه دکتر یاسر طلوعی، جراح پیوند قلب، که با ۵۴۶ عمل موفقیت‌آمیز، از ایران می‌رود، در فضای مجازی منتشر شده است. مهاجرت این پزشک حاذق، نگرانی‌ها درباره کمبود نیروی متخصص در حوزه پزشکی در ایران را تشدید کرده است. بسیاری بر این باورند که مشکلات معیشتی، کمبود امکانات و شرایط کاری نامناسب، پزشکان را به مهاجرت ترغیب می‌کند.

خداحافظی تلخ: مهاجرت جراح پیوند قلب + عکس

به گزارش خط سلامت روند رو به رشد آمار مهاجرت پزشکان از مباحثی است که در این سال‌ها بسیار مطرح شده، موضوعی که این قشر، دلیل آن را مسائل مالی، کمبود امکانات رفاهی و دشواری کار مطرح می‌کنند.

تصویری از مراسم بدرقه یک پزشک نامدار برای مهاجرت به خارج از کشور در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است. بسیاری از کاربران فضای مجازی در واکنش به این عکس، نگرانی خود را از وضعیت ایران بدون حضور این پزشکان اعلام کردند.

مراسم بدرقه دکتر یاسر طلوعی تبار جراح پیوند قلب با ۵۴۶ جراحی موفق در سه سال گذشته و ۱۸عمل پیوند قلب کودکان در پنج سال گذشته برگزار شد. دکتر طلوعی، استادیار انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی قلب و عروق بود. تصویری که از این مراسم در ساعات اخیر وایرال شده را مشاهده کنید. 

عکس تلخ از یک پزشک که در ساعات اخیر وایرال شد

منبع:برترین ها

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان