روانشناس ها می گویند افراد موفق اصلا این کارها را نمی کنند

خط سلامت: افراد موفق با مجموعه ای از ویژگی های خاص مشخص می شوند که آن ها را از سایر افراد متمایز می سازد.

روانشناس ها می گویند افراد موفق اصلا این کارها را نمی کنند

موفقیت شانسی نیست و یک شبه اتفاق نمی افتد. مشخص شده است موفقیت تا حدود زیادی به سبک زندگی و عادت های روزمره افراد بستگی دارد.

به گزارش خط سلامت در این مطلب برخی از مهم ترین ویژگی های افراد موفق را معرفی می کنیم. 

چه چیزی افراد موفق را متمایز می کند؟

افراد موفق موفق ویژگی های خاصی دارند که آن ها را از سایر افراد متمایز می سازد. این ویژگی ها عبارتند از:

آن ها به هیچ عنوان دکمه آلارم ساعت را نمی زنند!

می دانید در برنامه های صبحگاهی افراد موفق چه چیزی وجود ندارد؟

دانشیار روان‌پزشکی و علوم رفتاری، توضیح می‌دهد: خواب تکه‌تکه‌شده می‌تواند مشکل‌ساز باشد، زیرا چرخه طبیعی خواب و بیداری را مختل می‌کند و منجر به اینرسی خواب می‌شود، که احساس گیجی و سرگردانی است که هنگام بیدار شدن از خواب عمیق تجربه می‌شود. 

اگر این کار را مکرر انجام دهیم، می تواند منجر به خستگی، کاهش بهره وری و افزایش خطر مشکلات سلامتی شود. اساساً زدن دکمه چرت زدن خواب شما را مختل می کند و در نتیجه روز شما را با سردرگمی و بی حالی شروع می کند.

با مقاومت در برابر وسوسه چرت زدن، افراد موفق یک روال بیداری ثابت را حفظ می کنند و عملکرد شناختی بهتر و بهره وری کلی را برای بقیه روزشان ارتقا می دهند.

چگونه از این عادت در زندگی خود دوری کنید؟

بسیار مهم است که بیداری صبحگاهی خود را تا حد ممکن دلپذیر و بدون اصطکاک کنید. اول از همه، زنگ ساعت خود را در سراسر اتاق قرار دهید تا شما را از رختخواب بلند کند. همچنین ممکن است ارزش در نظر گرفتن یک چراغ بیدار کننده را داشته باشد که طلوع خورشید را شبیه سازی می کند.

زیاد خوابیدن 

برخی چهره‌های موفق مانند میشل اوباما روز خود را قبل از ساعت 5 صبح شروع می‌کنند. مطالعه ای نشان داده است افراد سحرخیز از نظر مالی شادتر و موفق تر هستند.

این ویژگی فقط در مورد برخاستن از خواب در صبح زود نیست. این در مورد ایجاد یک برنامه خواب منظم است که بهره وری را به حداکثر می رساند و عملکرد شناختی را در طول روز بهینه می کند.

زود بیدار شدن کیفیت کلی خواب را بهبود می بخشد، تمرکز بهتر را افزایش می دهد و مهمتر از همه، به ما زمان بیشتری برای انجام کارها می دهد.

چگونه از این عادت در زندگی خود دوری کنید

اگر سحرخیزی را تمرین کنید به تدریج مغزتان زمان بیدار شدن تان را تنظیم می کند. برای تمرین سحر خیزی، هر  چند روز یکبار 15 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید.

برای جذاب‌تر کردن صبح‌ها، فعالیت‌های مهم یا لذت‌بخش را در اوایل روز برنامه‌ریزی کنید که انگیزه تان را برای بیدار شدن بیشتر کند.

فواید ورزش صبحگاهی

تمرینات صبحگاهی صرفاً برای حفظ آمادگی جسمانی نیست. آنها به ما کمک می کنند تا از نظر ذهنی برای روز پیش رو آماده شویم.

تحقیقات از این امر حمایت می کند. مطالعه ای که در مجله British Journal of Sports Medicine منتشر شد، فعالیت بدنی منظم را با بهبود عملکردهای شناختی مانند حافظه، تمرکز و برنامه ریزی مرتبط دانست. همانطور که ممکن است تصور کنید، این مزایا برای هر کسی که به دنبال به حداکثر رساندن بهره وری روزانه خود است، حیاتی است.

ورزش صبحگاهی با افزایش جریان خون و اکسیژن در سراسر بدن، سطح انرژی را افزایش می دهد. این تقویت طبیعی برای حفظ سطح انرژی بالا در طول روز ضروری است ، و به افراد با موفقیت اجازه می دهد تا وظایف خود را با قدرت و وضوح بیشتر انجام دهند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: مکتوب نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان