۷ حرکت برای کوچک کردن شکم / استراتژی کلیدی برای کاهش چربی شکم را بیاموزید

خط سلامت: لاغری شکم با استفاده از برخی ورزش های خاص امکان پذیر است.

۷ حرکت برای کوچک کردن شکم / استراتژی کلیدی برای کاهش چربی شکم را بیاموزید

لاغری شکم یکی از معیارهای تناسب اندام است. 

به گزارش خط سلامت، با انجام برخی تمرین های ورزشی، دیگر لاغری شکم و تناسب اندام رویا نیست.

لاغری شکم با 7 ورزش خاص

لاغری شکم با استفاده از برخی ورزش های خاص امکان پذیر است. 

برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام، شروع به انجام حرکات ساده روزانه کنید. تمرینات ما برای زنان، به شما کمک می‌کنند تا به سرعت چربی شکم را بسوزانید. ورزش منظم نه تنها کالری بیشتری می‌سوزاند بلکه به تقویت ماهیچه‌ها و بهبود عملکرد قلبی-عروقی نیز کمک می‌کند. حتی تمرینات کوچک می‌توانند تغییرات بزرگی ایجاد کنند، پس امروز شروع کنید!

پیاده‌روی روزانه؛ استراتژی کلیدی برای کاهش چربی شکم

پیاده‌روی روزانه به شما کمک می‌کند که تناسب اندام خود را حفظ کنید و چربی شکمی را کاهش دهید، زیرا باعث می‌شود که کالری بیشتری بسوزانید و به تدریج چربی‌های اضافی را از دست بدهید. برای حصول نتیجه بهتر، توصیه می‌شود که هر روز حداقل ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنید. اگر نمی‌توانید این زمان را یکجا اختصاص دهید، آن را به بخش‌های کوچکتر در طول روز تقسیم کنید.

باکس اسکوات: تمرینی ایده‌آل برای تقویت پایین تنه

باکس اسکوات، یکی از مؤثرترین روش‌ها برای سوزاندن کالری و کاهش چربی است. این حرکت نه تنها کالری می‌سوزاند بلکه به تقویت ماهیچه‌ها و استحکام استخوان‌ها کمک می‌کند. جلوی یک جعبه یا نیمکت بایستید، پاهای خود را به اندازه‌ عرض شانه باز کنید، به آرامی نشسته و سپس به حالت ایستاده برگردید.

پل باسن: تقویت کننده عضلات پشتی و افزایش استحکام

پل باسن یک تمرین عالی برای تقویت عضلات پشتی، بخش مرکزی بدن و پاها است. این حرکت همچنین وضعیت بدنی شما را بهبود بخشیده و باعث می‌شود شکم کمتر به نظر برسد. دراز بکشید، زانوهایتان را خم کنید و پاهایتان را صاف روی زمین قرار دهید؛ با فشار دادن باسن به سمت بالا، تمام تنه خود را بلند کنید.

تمرین Pull apart با باند مقاومتی: بهبود وضعیت بدنی و تقویت شانه‌ها

تمرین Pull apart با باند مقاومتی برای تقویت شانه‌ها و بهبود وضعیت بدنی فوق‌العاده است. این حرکت را با گرفتن باند مقاومتی در ارتفاع سینه انجام دهید، بازوها را تا زاویه 180 درجه باز کنید و مطمئن شوید که کمر شما قوس ندارد.

طناب زنی: افزایش استقامت قلب و عروق

طناب زنی نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز برای تقویت سلامت قلب و عروق و سوزاندن کالری مؤثر است. این ورزش، که به طور شگفت‌آوری برای وضعیت بدنی مفید است، را می‌توان به راحتی در برنامه روزانه خود گنجاند و مدت زمان و شدت آن را به تدریج افزایش داد.

حرکت سگ پرنده: افزایش تعادل و تقویت کلی بدن

حرکت سگ پرنده، که به افزایش تعادل و هماهنگی کمک می‌کند، عضلات کمر و باسن را هدف قرار می‌دهد. این حرکت، که با دست و پای مخالف انجام می‌شود، نه تنها تعادل شما را بهبود می‌بخشد بلکه به استحکام عضلات نیز کمک می‌کند.

باند مقاومتی خم شده: تقویت عضلات بدن و کاهش چربی

این تمرین با استفاده از نوارهای مقاومتی به شما کمک می‌کند تا عضلات زیادی را به طور همزمان تقویت کنید و چربی‌های اضافی را بسوزانید. با پایین آوردن نیم تنه تا حدودی موازی با زمین و فشار دادن تیغه‌های شانه به هم، این حرکت را انجام دهید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: فرطب

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان