روانشناسی شخصیت / تشخیص ویژگی شخصیت از روی نحوه دست گرفتن سیگار

خط سلامت: تشخیص ویژگی شخصیت در دنیای امروز مساله مهمی شده است و اغلب افراد به دنبال آن هستند که به تشخیص ویژگی شخصیت بقیه پی ببرند.

 روانشناسی شخصیت /  تشخیص ویژگی شخصیت از روی نحوه دست گرفتن سیگار

تشخیص ویژگی شخصیت با تست های معتبر روانشناسی که فقط در اتاق درمان انجام می شود با رعایت شرایط خاص قابل اجرا است .

به گزارش خط سلامت در اینجا با چگونگی در دست گرفتن سیگار به شما آموزش می دهیم که به تشخیص ویژگی شخصیت بقیه پی ببرید.

روانشناسی+سیگار (1)

گرفتن قوی

اگر کسی سیگار را محکم بگیرد، ممکن است نشان دهنده ناامنی، ترس از دست دادن کنترل یا ارتباط باشد.

این رفتار ممکن است فراتر از سیگار باشد و تمایل به چسبیدن نزدیک به روابط انسانی، نگه داشتن شریک زندگی با یک چنگال چسب مانند را نشان دهد.

عمل محکم کردن سیگار ممکن است تجسم فیزیکی نیاز فرد به امنیت و ثبات باشد و بخش ظریفی از روان و نگرش او را نسبت به روابط بین فردی آشکار کند.

نگه داشتن نوک سیگار

اگر فردی سیگار را به گونه ای در دست بگیرد که نشان دهنده بی علاقگی باشد، می تواند نشانه ای از بی حوصلگی باشد، به خصوص در قرار ملاقات.

به نظر می رسد دستگیره منحصر به فرد، که توجه را روی نوک سیگار متمرکز می کند، روشی برای جلوگیری از خمیازه کشیدن باشد.

این اقدام حاکی از تلاشی برای منحرف کردن توجه از سناریوی غیرجذاب است، و بینشی در مورد احساسات درونی فرد در طول آنچه که به نظر می رسد یک تعامل اجتماعی کسل کننده یا غیر جالب است، ارائه می دهد.

 گرفتن آرامش بخش

وقتی فردی به طور منحصر به فردی سیگار می کشد، با یک چنگال آرامش بخش و ظاهری جدایی فکری، نشان دهنده یک تمایل مغزی است.

این شیوه خاص نگه داشتن سیگار ممکن است نشان دهنده یک فرد بسیار جدی و مغزی باشد که از تفکر و فعالیت های فکری لذت می برد.

نحوه استفاده از سیگار سرنخی کوچک و در عین حال گویای عملکرد درونی یک ذهن را نشان می دهد که از تعامل و تأمل فکری تغذیه می کند.

دستگیره دقیق

اگر فردی سیگار را به گونه ای در دست بگیرد که نشان دهنده عدم اعتماد، ضعف یا تمایل به دروغگویی بیش از حد باشد، به تجلی غیرکلامی شخصیت مشکل ساز او تبدیل می شود.

درک دقیق سیگار نشان دهنده مشکل احتمالی زندگی با این فرد است که به شخصیتی دلالت دارد که ممکن است روابط را به دلیل غیرقابل اعتماد بودن و تمایل به عدم صداقت تیره کند.

این ژست به عنوان سرنخ آشکاری از ماهیت پیچیده و سرسخت فرد عمل می کند و بر مشکلاتی که ممکن است در هنگام مواجهه با آنها به وجود بیاید تأکید می کند.

اگر کسی سیگار را محکم در دست بگیرد، نشان دهنده شخصیتی شدید است.

این تکنیک خاص در دست گرفتن سیگار نشان دهنده شخصی است که شخصیتی ساده و بی معنی دارد که اغلب با تمایل به لجبازی همراه است.

چنگ زدن به سیگار به عنوان یک نشانه بصری عمل می کند، بینش هایی را در مورد خلق و خوی تهاجمی و تسلیم ناپذیر فرد نشان می دهد، نشان دهنده نگرش همدلانه به زندگی است که ممکن است با یک حس قوی از عزم و اراده همراه باشد.

دستگیری اعتماد به نفس

این شیوه غیرعادی در دست گرفتن سیگار فردی را نشان می دهد که برای معاشرت ارزش قائل است و از چیزهای ظریف زندگی لذت می برد.

وقتی کسی سیگار را به گونه ای در دست می گیرد که از شادی و میل به زندگی بلند سرچشمه می گیرد، منعکس کننده شخصیتی مشابه رفتار "همکار تگرگ، خوش برخورد" میلیونر کهن الگوی تگزاسی است.

چنگ زدن معمولی و در عین حال مطمئن به سیگار نشانه بصری شخصیت دوستانه آنهاست، که به فردی دلالت دارد که از لذت های یک سبک زندگی غنی لذت می برد و نگرش گرم و خوشایند به برخوردهای اجتماعی دارد.

گرفتن چهار انگشت

اگر فردی سیگار را جسورانه و حساب شده در دست بگیرد، شخصیتی را نشان می دهد که از ریسک پذیری و به معنای واقعی کلمه "با آتش بازی" لذت می برد.

چنگ منحصر به فرد سیگار یک نشانگر بصری ارائه می دهد و بینشی را در مورد فردی ارائه می دهد که از مشکلات استقبال می کند و در موقعیت هایی که دیگران ممکن است بسیار خطرناک تلقی کنند پیشرفت می کند.

این رفتار فردی حساب شده و جسور را نشان می دهد از رویارویی با موارد غیرمنتظره نمی ترسد و حتی ممکن است دوست داشته باشد که مرزها را کنار بزند. نحوه در دست گرفتن سیگار تبدیل به یک ژست نمادین می شود که نشان دهنده رویکرد جسورانه و بی باک آنها به زندگی است.

 گرفتن انگشت میانی و اشاره

اگر کسی سیگاری را بین انگشتان وسط و اشاره خود بگذارد، نشان دهنده رویاپردازی است که مرتباً روی مماس می رود.

این گیره سیگار بینشی بصری در مورد فردی که متفکر و تخیلی است ارائه می دهد. قرار گرفتن سیگار به یک نشانه ظریف تبدیل می شود که حاکی از تمایل به افکار سرگردان و خیال پردازی است.

این شخص احتمالاً در دنیایی از ایده ها و خلاقیت غوطه ور می شود و اغلب به مناطق خیالی فراتر از مرزهای محیط نزدیک خود می رود.

دستگیره رو به پایین

اگر فردی سیگار را بین انگشتان وسط و اشاره خود قرار دهد و به سمت پایین اشاره کند، نشان دهنده شخصیتی است که با بدبینی شدید و احتیاط بیش از حد تجاری مشخص می شود.

این درک متمایز از سیگار به یک نشانگر بصری فردی تبدیل می شود که با دوز سالمی از شک و احتیاط به زندگی نزدیک می شود، به ویژه در معاملات تجاری.

سیر نزولی سیگار نشان دهنده بار سنگینی از دلهره است و ذهنیتی را نشان می دهد که به طور معمول مشکلات و نتایج منفی را پیش بینی می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: تحریریه سرگرمی روز

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان