چرا در رابطه جنسی دچار کسالت اید؟+ راهکار

خط سلامت: رابطه جنسی گاهی با کسالت و بی انگیزگی همراه است و این مساله تاثیر زیادی بر کیفیت رابطه می گذارد.

چرا در رابطه جنسی دچار کسالت اید؟+ راهکار

  رابطه جنسی گاهی با حس کسالت و تکراری بودن همراه می شود که باید به آن توجه شود تا زن و شوهر بتوانند رابطه جنسی هیجان انگیز تری با هم داشته باشند. 

به گزارش خط سلامت به بررسی کسالت در رابطه جنسی در این مطلب پرداخته شده است.

کسالت در رابطه جنسی

گاهی به نظر می رسد دنیای اطراف به اندازه کافی محرک و هیجان برانگیز نیست. احساس پوچی و زندگی بدون چیزی که واقعاً فرد را درگیر خود می کند بی معنا به نظر می رسد.

گاه افراد می خواهند نسبت به هر کاری که انجام می دهند اشتیاق داشته باشند و بی تفاوت می شوند وقتی چیزی وجود نداشته باشد که توجه را برانگیزد.

می‌توان چرت زد، یا اگر حوصله‌ فرد سر رفته است، اما هنوز کاملاً بیدار است و ممکن است آشفته شود. اغلب افراد زمانی که بی حوصله هستند رابطه جنسی دارند با این حال، اگر رابطه جنسی خسته کننده باشد، مجبور شوند برای فرار از کسالت به چیزهای دیگری مثل مواد روی بیاورند.

جلوگیری از کسالت در رابطه جنسی

اگر تغییرات را دوست دارید، رابطه جنسی هیجان انگیز باقی می ماند. شریک زندگی ممکن است مانند شلوار جینی که پوشیده اید، کهنه باشد، اما دنج و آرامش بخش بوده و در آن احساس آرامش کنید . وقتی شریک زندگی بالغ می شود، قدردان شخصیت او باشید، بنابراین او را تحسین و به کسی اعتماد می کنید که در کنار شماست یا اگر تغییرات را دوست ندارید خسته می شوید از پیرشدن او احساس انزجار می‌کنید و با توجه به ویژگی‌های شخصیتی تحریک‌کننده او بیشتر آزرده می‌شوید، بدون توجه به اینکه بدترین‌ها را در او جست و جو می کنید معلوم است نمی خواهید با او رابطه جنسی داشته باشید.

وقتی تغییراتی را که می بینید دوست ندارید، بی حوصلگی یک احساس دفاعی است. تغییرات شما را منزجر می‌کند، بنابراین خود را از رابطه جدا می‌کنید و هیچ احساسی نسبت به او ندارید. در حالی که اگر در مورد احساسات عمیق خود در مورد تغییرات در رابطه جنسی کنجکاو بودید، شاید آنقدرها خسته کننده نبود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

 تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان