افزایش میل جنسی با این نسخه جادویی + 4 ماده در دسترس را بشناسید

خط سلامت: افزایش میل جنسی با برخی از مواد غذایی ممکن است .

افزایش میل جنسی با این نسخه جادویی + 4 ماده در دسترس را بشناسید

افزایش میل جنسی در زندگی مشترک و استحکام خانواده و آرامش روانی فرد تاثیر بسزایی دارد. به گزارش خط سلامت سه ماده غذایی زیر موجب افزایش میل جنسی می شود.

افزایش میل جنسی با 4 خوشمزه

قهوه و چای

قهوه و چای روی سیستم عصبی بدن مردان تاثیرگذاشته و موجب افزایش میل جنسی می شود. همچنین باعث می شود تا عملکرد جنسی شان ارتقاء یافته و رابطه جنسی بهتری برقرار کنند.

کافئین و قهوه در کاهش اختلال نعوظ نقش موثری دارند. همچنین آنتی اکسیدان موجود در آن به سلامت جنسی فرد کمک می کند فقط در زمان های نزدیک به ساعات خواب از مصرف قهوه و چای پرهیز کنید.

ماهی های چرب

ماهی هایی که چرب هستند مثل ماهی آزاد، سالمون و … حاوی مقدار قابل توجهی امگا 3 هستند. امگا 3 یک چربی بسیار مفید برای بدن است که التهاب را کاهش می دهد و با کاهش التهاب در بدن عملکرد مغز بهبود یافته و فرد از سلامت و  افزایش میل جنسی برخوردار خواهد شد.

اگر غذاهای دریایی را دوست ندارید و یا طرفدارشان نیستید می توانید از دانه هایی مثل بذر کتان، دانه چیا و گردو استفاده کنید. این دانه ها سرشار از امگا 3 هستند.

آووکادو

آووکادو یک میوه چرب با فیبرهای مفید است که در سلامت قلب موثر است. آووکادو همچنین دارای ویتامین ب 6 است و به گفته متخصصان موجب کاهش علائم سندرم خستگی، نفخ و احساس غم می شود.

این میوه به علت تمام خواصی که بر جای می گذارد موجب افزایش میل جنسی در زنان شده و رابطه جنسی را بهبود خواهد داد.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

 تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان