کاهش اضطراب با اسموتی خوش طعم !/ این دستورالعمل ساده را بنوشید

خط سلامت: این اسموتی برای کاهش اضطراب سرشار از آنتی اکسیدان است. آب انار نسبت به سایر آب میوه ها آنتی اکسیدان بیشتری دارد. حتی سه برابر بیشتر از چای سبز آنتی اکسیدان دارد.

کاهش اضطراب با اسموتی خوش طعم !/ این دستورالعمل ساده را بنوشید

به گزارش خط سلامت در حالی که بهتر است از آب انار تازه فشرده استفاده کنید، اما آب انار خریداری شده در فروشگاه و آماده نیز برای کاهش اضطراب موثر خواهد بود. زغال اخته از جمله میوه هایی است که دارای بالاترین سطح آنتی اکسیدان است. تمشک و گیلاس نیز در این لیست امتیاز بالایی دارند.

به نظر می رسد کاهش اضطراب با سطوح پایین آنتی اکسیدان ها مرتبط است. بنابراین مصرف میوه ها و سبزیجات با سطوح آنتی اکسیدانی بالا ممکن است انتخاب خوبی باشد.

مواد مورد نیاز:

1 فنجان آب انار

1 فنجان تمشک تازه

1 فنجان زغال اخته، یخ زده

1 فنجان آلبالو بدون هسته

½ موز

طرز تهیه:

موز را پوست بگیرید. من دوست دارم از زغال اخته یخ زده استفاده کنم زیرا رنگ روشن تری به اسموتی ها می دهد که سطح بالای آنتی اکسیدان آنها را نشان می دهد. آنتی اکسیدان ها مسئول دادن رنگ زنده میوه ها و سبزیجات هستند. همه چیز را در ظرف مخلوط کن خود بریزید و تا دو دقیقه هم بزنید تا خوب ترکیب شوند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان