این ادویه دم دستی ضد افسردگی است

خط سلامت: تحقیقات اخیر نشان می دهد بین التهاب مزمن و افسردگی ارتباط وجود داشته دارد. زردچوبه دارای خواص ضد التهابی قوی است و به مبارزه با التهاب کمک می کند. اعتقاد بر این است  کورکومین موجود در آن سلامت مغز را تقویت می کند و ممکن است به تسکین اضطراب کمک کند .

این ادویه دم دستی ضد افسردگی است

ضد اضطراب و افسردگی

به گزارش خط سلامت زردچوبه به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است. چندین مطالعه نشان داد کورکومین ممکن است علائم اضطراب و افسردگی را کاهش دهد. این مطالعه حتی نشان داد کورکومین می تواند به موثرتر کردن برخی داروهای ضد افسردگی کمک کند.

با این حال به خاطر داشته باشید نباید به تنهایی زردچوبه را آزمایش کنید. اگر از داروهای ضد افسردگی یا سایر داروها استفاده می کنید، قبل از افزودن زردچوبه به رژیم غذایی خود با پزشک خود صحبت کنید.

هرگز نباید به جای داروهای تجویز شده از زردچوبه یا کورکومین استفاده کنید. این ادویه و همچنین سایر داروهای طبیعی اضطراب و افسردگی را فقط باید تحت نظر پزشک امتحان کنید.

می توانید ریشه زردچوبه تازه را به اسموتی های خود اضافه کنید یا از پودر زردچوبه ارگانیک استفاده کنید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان