در مغز افراد خشن و پرخاشگر چه اتفاقی می افتد؟

خط سلامت : خشونت در مغز چگونه ایجاد می شود؟ چه اتفاقی در مغز می افتد وقتی شخصی به طور تصادفی از مشت های خود استفاده می کند و به یک قربانی بی گناه حمله می کند؟ یک آزمایش سرنخ های جدیدی ارائه می دهد.

در مغز افراد خشن و پرخاشگر چه اتفاقی می افتد؟

خشونت و پرخاشگری و حمله به قربانی بی گناه چه اتفاقی را در مغز رقم می زند؟ اکنون دانشمندان دانشگاه نیویورک در آزمایشی به پاسخ این سوال با دقت نزدیک شده اند .

به گزارش خط سلامت برای اولین بار، آنها موفق شدند ناحیه خاصی از مغز را که همیشه وقتی حیوانات به دنبال دردسر بودند، تکان می خورد، محدود کنند.

 

جنایت در ذهن عاملان و قربانیان

اندازه‌گیری‌های موازی فعالیت مغز نشان می‌دهد، هنگام خشونت فعالیت قسمت بطنی جانبی هیپوتالاموس شکمی میانی مغز بالا می‌رود. هنگامی که محققان بخش مربوط به هیپوتالاموس را در آزمایش‌های بعدی فلج کردند، تمایل به خشونت کاهش یافت.

در پستانداران، هیپوتالاموس، از جمله، دمای بدن، رفتار غذا خوردن و خوابیدن را تنظیم می کند و ظاهراً انگیزه اعمال خشونت به دیگران، همانطور که دانشمندان اکنون از نتایج مطالعه خود نتیجه می گیرند.دانشمندان معتقدند این منطقه باید برای افرادی که بیشتر مستعد تجاوز و خشونت هستند در نظر گرفته شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان