پنج مکمل برتر برای طول عمر + قبل از خرید مولتی ویتامین این علامت را چک کنید

خط سلامت: مکمل ها راه درمان نیستند، اما وقتی در کنار یک رژیم غذایی سالم مصرف شوند، می توانند تفاوت ایجاد کنند. نقش آنها تغذیه بدن با مواد مغذی است که ممکن است از غذا دریافت نکنید، به خصوص با افزایش سن.

پنج مکمل برتر برای طول عمر + قبل از خرید مولتی ویتامین این علامت را چک کنید

اگر همه ما همه میوه‌ها و سبزیجات، غلات کامل و پروتئین‌های بدون چربی خود را بخوریم و همه چیز مورد نیاز خود را از منابع غذایی دریافت می کنیم، اما منابع غذایی گاهی از کیفیت برخوردار نیست. 

به گزارش خط سلامت بنابراین می‌توانیم کارهای زیادی را برای جبران انجام دهیم خوردن ​مکمل ها و مولتی ویتامین ها مهمترین راه جبران است.

پنج مکمل برتر برای طول عمر 

کلسیم 

کلسیم می تواند به بدن استخوان های قوی بدهد.

قبل از 50 سالگی، افراد باید روزانه 1200 میلی گرم کلسیم و پس از 50 سالگی تا 1500 میلی گرم در روز کلسیم دریافت کنند. 

بدن برای ساختن و حفظ استخوان های سالم به کلسیم نیاز دارد. اگر به اندازه کافی از رژیم غذایی خود دریافت نمی‌کنید، مکمل کلسیم مصرف کنید - اما این همه چیز نیست.

علاوه بر مکمل کلسیم، حداقل دو وعده لبنیات مصرف کنید یا مقدار زیادی سبزیجات برگ سبز مصرف کنید و تمرینات مقاومتی انجام دهید که بیش از هر چیز دیگری از استخوان‌ها محافظت می‌کند. او گفت. 

ویتامین دی

بدن ویتامین D را به طور طبیعی نمی سازد، بنابراین افراد باید این ویتامین را از خورشید، غذا یا مکمل های غذایی برون سپاری کنند. افراد زیر 70 سال نیاز روزانه 600 واحد بین المللی دارند که بعد از 70 سالگی به 800 واحد بین المللی می رسد.

با افزایش سن، بیشتر ما دیگر ویتامین D را نیز جذب نمی کنیم. مکمل ویتامین D می تواند چیزی باشد که سلامتی به آن نیاز دارد زیرا به بدن در ساخت استخوان های سالم کمک می کند. ویتامین D همچنین ضد التهاب، آنتی اکسیدان و حمایت کننده از سلامت سیستم ایمنی، عملکرد عضلات و محافظت کننده عصبی است . 

پروبیوتیک ها

مکمل ها می توانند مواد مغذی را به بدن بدهند که از غذا دریافت نمی کند. داشتن سلامت ضعیف روده می تواند منجر به ناراحتی معده، خستگی، بیماری های پوستی و مشکلات خود ایمنی شود .

پروبیوتیک ها می توانند کمک کنند تا باکتری های خوب روده خود را متعادل کنید که شما را سالم نگه می دارد و از باکتری های بد جلوگیری می کند.

اگر سلامت روده خوب باشد، همه چیزهای دیگر از نظر التهاب، مه مغزی، کاهش وزن، خواب، افسردگی دنبال می شود. روده ما تقریباً به همه چیز گره خورده است. افراد می توانند پروبیوتیک ها را از غذاهای تخمیر شده مانند ماست، کفیر، کومبوجا، میسو، تمپه و کیمچی و همچنین از مکمل ها دریافت کنند.

مصرف یک مکمل به ایجاد تنوع و جمعیت عظیمی از پروبیوتیک ها در روده کمک می کند تا به ما کمک کند سالم باشیم، وزن کم کنیم و کلسترول را کاهش دهیم.

منیزیم

مصرف منیزیم می تواند به مبارزه با افسردگی کمک کند. افراد بالای 30 سال باید روزانه 320 تا 420 میلی گرم منیزیم دریافت کنند. 

منیزیم برای خلق و خو، خواب، تنظیم سیستم عصبی، سلامت عضلات، انرژی کلی و حتی ترمیم DNA مهم است . افرادی که منیزیم کمی دارند، افسردگی بیشتری دارند. 

افرادی که سطح منیزیم کمتری دارند نیز در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی، فشار خون بالا، دیابت نوع 2 و پوکی استخوان هستند.

مکمل‌های منیزیم می‌توانند مفید باشند، اما برخی از آنها برای برخی بیماران بهتر از دیگران عمل می‌کنند. با پزشک مشورت کنید که چه مکملی برای شما مناسب است. 

مولتی ویتامین

مصرف مولتی ویتامین راه خوبی برای دریافت انواع ویتامین ها بدون نیاز به قورت دادن هزاران قرص است. مولتی ویتامین به نوعی مانند یک بیمه نامه است. 

نماد USP را روی مولتی ویتامین خود بررسی کنید، که اساساً نشانه آن است که آنچه مصرف می کنید مطابق با آنچه در بطری ذکر شده است و دارای رتبه تایید کیفیت است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان