رژیم نظامی چیست؟ / رژیم محبوبی که برای ارتش آمریکا طراحی شد +فیلم

خط سلامت:این رژیم یکی از محبوب ترین رژیم های غذایی در حال حاضر در جهان است. اما آیا واقعاً کار می کند و آیا چیزی است که باید امتحان کنید؟

رژیم نظامی چیست؟ / رژیم محبوبی که برای ارتش آمریکا طراحی شد +فیلم

رژیم نظامی برای نظامیان ارتش آمریکا طراحی شده که با جذب کالری کمتر در دوره های 3 روزه و مداوم و دستور غذایی مخصوص تا رسیدن به وزن ایده آل رعایت می شود.

به گزارش خط سلامت جدا از ادعای کاهش وزن سریع ، این رژیم بسیار محبوب شده است زیرا کاملا رایگان است.

طرفداران رژیم نظامی ادعا می کنند توسط متخصصان تغذیه در ارتش ایالات متحده طراحی شده است تا سربازان را سریعاً به وضعیت عالی برساند.

رژیم نظامی چند نام دیگر نیز دارد، از جمله رژیم 3 روزه، رژیم دریایی و رژیم ارتش، حتی رژیم بستنی و این در یک لحظه معنا پیدا می کند.

این شامل یک برنامه غذایی سه روزه سخت است که به دنبال آن چهار روز تعطیل است و این چرخه هفتگی بارها و بارها تکرار می شود تا زمانی که به وزن هدف خود برسید.

بنابراین در سه روز اول که از یک برنامه غذایی مشخص برای صبحانه ناهار و شام پیروی می کنید، کل کالری دریافتی در این مرحله تقریباً 1100 تا 1400 کالری در روز است

درباره این که اصلا این رژیم خوب است یا نه باید بگوییم اگر برای مدت طولانی این رژیم را بگیرید خیر و اگر به کل غذاهایی که در برنامه غذایی گنجانده شده است نگاه کنید، به نظر نمی رسد که رژیم غذایی چربی سوزی باشد.

غذاهای سرشار از پروتئین بیش از سایر غذاها متابولیسم را افزایش می دهند.با این حال بسیاری از وعده های غذایی در رژیم نظامی پروتئین کم و اغلب کربوهیدرات بالایی دارند که ترکیب بدی برای کاهش وزن است.

تنها دلیلی که کار می کند این است که مقدار آن کم است و بنابراین در کل کالری کمی دارد.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان