کلسترول بالا را با این نسخه علمی خانگی به سرعت کم کنید

خط سلامت: رژیم غذایی کاهش دهنده کلسترول بالا بر اساس آخرین تحقیقات شامل 7 دانه غنی از ویتامین B12 است که می تواند به کاهش سطح کلسترول بالا به طور طبیعی و خانگی کمک کند.

کلسترول بالا را با این نسخه علمی خانگی به سرعت کم کنید

ویتامین B12 برای مدیریت سطوح کلسترول بالا موثر است و به بیرون راندن کلسترول LDL کمک می کنند که اغلب به آن کلسترول بد می گویند . بنابراین، بیایید هفت دانه درجه یک سرشار از ویتامین B12 را بررسی کنیم که به طور بالقوه می تواند به سلاحی مخفی برای مدیریت سطح کلسترول تبدیل شود.

دانه های غنی از ویتامین B12 برای کاهش سطح کلسترول بالا 

در حالی که ویتامین B12 ممکن است به عنوان کوبالامین شناخته شود و به دلیل نقشش در حفظ سیستم عصبی در بهترین حالت و کمک به تولید DNA مشهور است، قدرت آن فراتر از اینها است. چند مطالعه نشان می دهد ویتامین B12 می تواند با کاهش کلسترول LDL در جریان خون به عنوان یک عامل مبارزه با کلسترول عمل کند .

دانه های چیا

دانه‌های چیا که به دلیل محتوای بالای ویتامین B12 مشهور هستند، برای افرادی که سعی در کاهش کلسترول دارند، به یک انتخاب تبدیل شده‌اند.

جدای از این، آنها منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند که با به حداقل رساندن التهاب و کاهش سطح کلسترول، سلامت قلب را بهبود می بخشد.

دانه کتان

در مورد ویتامین B12 که از دانه ها تهیه می شود، دانه کتان به عنوان یکی دیگر از رقبای قوی خودنمایی می کند. آنها همچنین مملو از فیبر هستند که هضم را تسهیل کرده و به دفع کلسترول کمک می کند. شواهد نشان داده است کسانی که دانه کتان را بخشی از رژیم غذایی خود می کنند، معمولاً کاهش کلسترول LDL و به طور کلی بهبود سلامت قلب را گزارش می دهند.

دانه های کنف

به عنوان یک منبع پروتئین کامل، دانه های شاهدانه می توانند به راحتی در یک برنامه غذایی طراحی شده برای کاهش کلسترول گنجانده شوند. آنها همراه با سطوح ویتامین B12 خود ، سرشار از چربی‌های سالم و اسیدهای آمینه هستند که همگی به داشتن قلب سالم‌تر و متعادل‌تر از کلسترول کمک می‌کنند.

تخم کدو تنبل

تخمه کدو تنبل فراتر از یک میان وعده لذت بخش است. این دانه ها سرشار از ویتامین B12 هستند و مجموعه ای از آنتی اکسیدان ها و فیتواسترول ها را به همراه دارند. این عناصر با همکاری یکدیگر نقش مهمی در کاهش سطح کلسترول و کاهش خطر بیماری قلبی دارند.

تخمه آفتابگردان

تخمه آفتابگردان که می توانید به سالاد یا اسموتی خود اضافه کنید، افزودنی دیگری به بخش دانه ها است که می تواند به کاهش سطح کلسترول بالا کمک کند. آنها سرشار از ویتامین B12 و سایر مواد مغذی هستند و همه چیز مورد نیاز برای حمایت از سلامت قلب از جمله کاهش کلسترول LDL و تناسب اندام کلی قلبی عروقی را دارند.

دانه های کنجد

دانه‌های کنجد یک جواهر تغذیه‌ای است که دارای قدرت کاهش سطح کلسترول بالا با جوهر ویتامین B12 است. آنها همچنین می توانند سلامت قلب را بهبود بخشند.

دانه کنجد سیاه

دو نوع دانه کنجد وجود دارد - سیاه و سفید.

از آنجا که ما در مورد سوپر غذاها در دسته دانه‌هایی صحبت می‌کنیم که سرشار از ویتامین B12 هستند و در مدیریت سطوح بالای کلسترول عالی عمل می‌کنند، این یکی دیگر از موارد افزودنی به لیست است که می‌تواند به انجام این کار کمک کند.

ویتامین B12 برای کاهش سطح کلسترول بالا به طور طبیعی در خانه

ویتامین B12 برای حفظ عملکرد بهینه بدن ما کاملاً ضروری است و به ویژه برای کسانی که با سطح کلسترول بالا دست و پنجه نرم می کنند مؤثر است. با این حال، باید اطمینان حاصل کنید که قبل از ایجاد هر گونه تغییر در رژیم غذایی یا برنامه روزانه خود با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کرده اید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان