در میل جنسی پایین پای این قاتل عشق در میان است

خط سلامت: آیا استرس، میل جنسی شما را می کشد؟ چگونه میل جنسی خود را افزایش دهیم؟ استرس می تواند وارد زندگی ما و در رابطه جنسی شود و تمایل به دنبال کردن یا لذت بردن از هر نوع صمیمیت را دشوار کند.

در میل جنسی پایین پای این قاتل عشق در میان است

کایل بوکانان، متخصص سلامت در تورنتو، گفت: اما راه‌هایی برای افزایش میل جنسی و شروع میل جنسی بدون مداخلات پزشکی وجود دارد.

قاتل بزرگ میل جنسی

به گزارش خط سلامت یک قاتل بزرگ میل جنسی استرس است. اگر بدن شما همیشه تحت استرس است، آخرین کاری که می‌خواهد انجام دهد این است که رابطه جنسی داشته باشید .

بوکانان توضیح داد استرس تولید هورمون کورتیزول را در بدن افزایش می دهد که می تواند هورمون های جنسی را سرکوب و میل جنسی کمتری ایجاد کند.

اتاق خواب های مرده

مطالعه‌ای نشان داد 51 درصد از پاسخ‌دهندگان به دلیل استرس کار، اتاق خواب‌ های مرده را گزارش کردند.

طبق تحقیقات، "اتاق خواب های مرده" به یک رابطه بدون جنسی اشاره دارد که می تواند از ماه ها تا سال ها ادامه یابد.

هدر کنت، روان‌درمانگر می‌گوید عدم ارتباط بین شرکا می‌تواند استرس را در اتاق خواب افزایش دهد و بسیاری از افراد اگر عزت نفس آنها در بالاترین حد خود نباشد، مضطرب‌تر می‌شوند .

او گفت: بیشتر اوقات، استرس در واقع به خود جنسیت مربوط نمی شود. معمولا چیزی بزرگتر وجود دارد.

او توضیح داد که این می تواند هر چیزی از عدم ارتباط با شریک زندگی شما یا اضطراب و افسردگی باشد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان