جدیدترین نسخه طبیعی برای تقویت جنسی مردان

زنجبیل یک چاشنی رژیمی و داروی گیاهی مقوی نیروی جنسی است. تاثیرا شگفت انگیز زنجبیل آن چنان نقش غالبی دارد که تخمین زده می شود تا پایان سال 2022 بازار جهانی زنجبیل به درآمد 4.18 میلیارد دلاری دست یابد.

جدیدترین نسخه طبیعی برای تقویت جنسی مردان

به گزارش خبرنگار خط سلامت مردم هزاران سال است که از زنجبیل برای درمان فشار خون بالا، حالت تهوع و سرماخوردگی استفاده کرده اند. ترکیبات دارویی قوی آن، این داروی طبیعی را به نقطه کانونی در مطالعات و تحقیقات گسترده در طول سال ها تبدیل کرده است. اما هیچ کدام از این فواید بیشتر از تأثیر آن بر قدرت جنسی مردان نبوده است. در اینجا، می توانید نگاه دقیق تری به تاثیر زنجبیل در رابطه جنسی بیندازید.

زنجبیل و اختلال نعوظ

زنجبیل برای اختلال نعوظ موثر است. این گیاه گلدار به عنوان محرک گردش خون در مردان استفاده می شود که جریان خون را به اندام ها و بافت ها تقویت می کند. این بدان معنی است که می تواند برای اختلال نعوظ مفید باشد.

اگرچه تونیک های گیاهی ممکن است به اندازه داروهای معمولی قوی نباشند، اما می توانند به سلامت جنسی و عملکرد کلی جنسی کمک کنند. اکنون که می دانید زنجبیل برای چه مواردی از نظر جنسی استفاده می شود، بیایید نگاهی به فواید فردی آن برای مردان بیندازیم.

5 فایده زنجبیل برای سلامت جنسی مردان

وقتی در مورد اختلال نعوظ می شنوید، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند استفاده از ویاگرا یا داروهای مشابه برای احیای میل جنسی است. حتی اگر داروهای معمولی بتوانند کمک کنند، عوارض جانبی ایجاد می کنند، به همین دلیل است که بسیاری از مردان جایگزین های طبیعی را ترجیح می دهند.

عوارض داروهای شیمیایی

از سوی دیگر، عوارض جانبی ویاگرا می تواند منجر به کمردرد، مشکلات حافظه، حالت تهوع، از دست دادن شنوایی و موارد دیگر شود. وقتی به روش طبیعی پیش می روید، می توانید عملکرد جنسی را بدون تامین مقدار نامعقول مواد شیمیایی بدن افزایش دهید. چه چیزی زنجبیل را به یک داروی قوی جنسی تبدیل می کند.

افزایش تستوسترون

کاهش شدید تستوسترون بر میل جنسی تأثیر می گذارد. به گفته مؤسسه ملی بهداشت ، زنجبیل با افزایش تولید هورمون لوتئینه کننده و افزایش سطح کلسترول در بیضه، سطح تستوسترون را افزایش می دهد. همچنین می تواند استرس اکسیداتیو را مهار کند، گلوکز خون را کنترل کند و جریان خون را تقویت کند .

زنجبیل یا عصاره زنجبیل می تواند تأثیر مثبتی بر تستوسترون ایجاد کند. مزایای آن بر روی تستوسترون با مصرف مکمل زنجبیل افزایش می یابد.

افزایش کیفیت اسپرم

تحقیقات نشان می دهد که استفاده روزانه زنجبیل به طور قابل توجهی تحرک ، زنده ماندن و غلظت اسپرم را بهبود می بخشد. این گزارش ها نشان می دهد که انواع زنجبیل می تواند گزینه مناسبی برای افزایش ناباروری مردان ناشی از شرایط فشار خون بالا باشد. گزینه هایی مانند پودر زنجبیل و ریشه زنجبیل می توانند با تثبیت سطوح هورمونی، مهار استرس اکسیداتیو و تقویت کیفیت اسپرم از باروری مردان حمایت کنند .

بهبود گردش خون

حفظ حرکت خون یکی از جنبه های کلیدی حفظ نعوظ است. به همین دلیل است که جریان ناکافی خون می تواند باعث اختلال عملکرد جنسی در مردان و مشکلات میل جنسی شود.

البته، اختلال نعوظ می تواند نتیجه بسیاری از مسائل، مانند مشکلات عاطفی یا عوارض سلامتی باشد. اما داشتن چیزی که بتواند جریان خون را به طور طبیعی کنترل کند می تواند نقطه عطفی باشد. زنجبیل می تواند گردش خون را بهتر کند. اثرات آن بر خون همچنین ممکن است به انزال زودرس و کاهش میل جنسی کمک کند.

علاوه بر این، کنترل ناکافی قند خون به اعصاب خودمختار که برانگیختگی جنسی را کنترل می کنند آسیب می رساند. این به نوبه خود بر فعالیت جنسی و جریان خون و میل جنسی تأثیر می گذارد.

برای مردانی که با اختلال نعوظ و میل جنسی ضعیف دست و پنجه نرم می کنند، سلامت روانی نیز به شدت کاهش می یابد. این به این دلیل است که اختلال نعوظ بر توانایی آنها برای عملکرد جنسی شان تأثیر می گذارد که می تواند عزت نفس آنها را کاهش دهد.

مهار التهاب

مسائل مربوط به سلامت جنسی در افراد مبتلا به بیماری های التهابی بسیار رایج است.به دلیل درد و خستگی که اغلب با بیماری های التهابی همراه است، طبیعی است که این بیماری ها بر زندگی جنسی تأثیر بگذارد.

زنجبیل مملو از ترکیبات ضد التهابی است که می تواند برای مفاصل و مغز مفید باشد. خواص دارویی آن به جلوگیری از لخته شدن خون کمک می کند ، بنابراین به طور بالقوه خطر بیماری قلبی را مهار می کند. به عنوان مثال، زنجبیل عاری از کافئین است. بنابراین، می تواند جایگزین خوبی برای نوشیدنی های کافئین دار و کولا باشد.

علاوه بر این، اگر تا به حال احساس نیاز به یک خوراکی دارید، می توانید مقداری شکلات تلخ همراه با چای زنجبیل و عسل خود میل کنید. شکلات تلخ یکی دیگر از داروهای مقوی جنسی قوی است که می تواند لذت جنسی را در بدن زنان افزایش دهد و به مردان نیز کمک کند.

کاهش وزن

چاقی و اضافه وزن می تواند منجر به اختلال نعوظ و مشکلات انزال شود . به این دلیل که وزن اضافی به مفاصل فشار می آورد، به رگ های خونی آسیب می رساند، تستوسترون را کاهش می دهد و منجر به التهاب می شود. در واقع، ارتباط قوی بین چاقی و اختلال عملکرد جنسی وجود دارد. کارشناسان تخمین می زنند که مردان چاق 2 و نیم برابر بیشتر از افراد با وزن طبیعی در معرض مشکلات نعوظ هستند.

بر اساس یک بررسی سیستماتیک در سال 2019 ، استفاده از مکمل زنجبیل می تواند وزن بدن و همچنین نسبت گلوکز ناشتا، باسن و دور کمر به باسن را به شدت کاهش دهد.

البته، نمی توانید انتظار داشته باشید که زنجبیل یک گزینه معجزه آسا برای کاهش وزن باشد. شما باید مکمل خود را با تغذیه سالم و فعالیت بدنی کافی همراه کنید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان