درمانگر جنسی را چگونه انتخاب کنیم؟ / این نکات خیلی مهم است

خط سلامت: دلایل زیادی وجود دارد که  زوجین ممکن است از یک درمانگر رابطه جنسی کمک بگیرند . تحقیقات نشان می دهد که حدود 43 درصد از زنان و 30 درصد از مردان گزارش می کنند  با نوعی اختلال عملکرد جنسی دست و پنجه نرم می کنند. اما درمانگران رابطه جنسی می توانند به موارد بیشتری از جمله مسائل برانگیختگی و جذابیت گرفته تا بی حوصلگی و …کمک کنند.

درمانگر جنسی را چگونه انتخاب کنیم؟ / این نکات خیلی مهم است

یافتن تناسب مناسب برای شما و همسرتان همیشه آسان نیست. این موضوع فوق العاده مهم است. در اینجا پنج نکته وجود دارد که وقتی که به دنبال یک درمانگر جنسی مناسب هستید، باید به آنها توجه داشته باشید .

چرا به یک درمانگر جنسی احتیاج است؟

درمان رابطه جنسی موضوعی بزرگ است که از مسائل تمایل گرفته تا نگرانی های جسمی را شامل می شود یک درمانگر جنسی واجد شرایط باید زمینه را برای درمان فراهم کند .

مدارک پزشکی را درنظر بگیرید

مهم است تحقیق کنید آیا درمانگر مورد نظر شما دارای تجربه و اعتبار واقعی است. صدور گواهینامه از طریق یک سازمان حرفه ای برای درمانگران رابطه جنسی نیاز به یک مدرک پیشرفته مانند دکترا ، دکترای پزشکی ، یا مدرک کارشناسی ارشد با برخی از آموزش های روان درمانی ، و … است این درمانگران آموزش دیده اند تا فاکتورهای زیادی را که می توانند بر سلامت جنسی تأثیر بگذارند در نظر بگیرند .

هنگام انتخاب یک درمانگر به چند گزینه توجه کنید

افراد درمانگران رابطه جنسی را به طرق مختلف پیدا می کنند ، خواه از طریق یک سازمان حرفه ای، ارجاع توسط یک درمانگر یا پزشک عمومی ، از دوستان . تأیید اعتبار هر نامزد احتمالی اولین قدم خوب است ، اما ملاقات با چندین درمانگر نیز می تواند مفید باشد.

دکتر فلمینگ می گوید: "من شخصاً فکر می کنم شما باید سعی کنید در صورت امکان در حضور با شریک زندگی خودبه دو تا سه درمانگر مراجعه کنید تا یک مشاوره اولیه داشته باشید."

اگرچه درمان یک روند پویا است که می تواند با ادامه کار تغییر کند ، اما کاملاً مناسب است که از هر یک از متخصصین درمان جنسی در مورد آنچه که فکر می کند برنامه درمانی تان است و نوع تعهد زمانی اش بپرسید. همچنین پرسش در مورد هزینه درمان مهم است.

به طور مرتب پیشرفت درمان را چک کنید

رابطه جنسی ، سلامت جنسی و مشکلات جنسی پیچیده است. به خصوص در ابتدا ، ممکن است از گفتگو با یک درمانگر راحت نباشید. اما با پیشرفت درمان باید احساس راحتی بیشتری کنید. اگر این کار را نکنید ، این یک پرچم قرمز است .

اکثر مشکلات جنسی واقعاً جهانی است ، بنابراین باید احساس اینه خیلی تنها نیستند، که افراد دیگری با این مسئله دست و پنجه نرم می کنند، داشته باشید برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان