جزئیات دستگیری ۲ گروه شرور در شرق تهران + فیلم

خط سلامت: پلیس تهران بزرگ موفق شد ۹ نفر از اراذل و اوباشی را که در یک درگیری خونین در شرق تهران شرکت داشتند، دستگیر کند. این درگیری که بر اثر کری‌خوانی‌های قبلی دو گروه در محله‌های دولاب و پیروزی رخ داده بود، به زخمی شدن دو نفر از اهالی منطقه منجر شد.

 جزئیات دستگیری ۲ گروه شرور در شرق تهران + فیلم

آنچه با یک کری‌خوانی در فضای مجازی آغاز شد، به یک درگیری خونین در شرق تهران منجر شد. دو گروه از اراذل و اوباش که از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند، با قرار گذاشتن در یک نقطه مشخص، به جان هم افتادند. در این درگیری که با استفاده از سلاح سرد صورت گرفت، دو نفر زخمی شدند.

به گزارش خط سلامت، سرهنگ سعید راستی ، معاون عملیات پلیس اطلاعات فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با رخ دادن 2 درگیری در محله‌های دولاب و پیروزی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی نشان داد 2 گروه 5 و 4 نفره که از قبل با یکدیگر کری‌خوانی داشتند قرار نزاع با یکدیگر گذاشتند و در 2 محله با قمه با هم درگیر شدند.

این مقام تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با استفاده از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها پس از وقوع جرم به نقاط مختلف متواری شدند.

سرهنگ راستی افزود: ماموران پس از دریافت اطلاعات با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه‌های متهمان شدند و آنها را در عملیات‌های مختلف دستگیر کردند و به اداره پلیس امنیت منتقل شدند و به درگیری در محله‌های دولاب و پیروزی اعتراف کردند.

سرهنگ راستی در ادامه افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان در اختیار پلیس امنیت قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان