2 انیمیشن که دروازه ورود به دنیای روانی کودکان است

خط سلامت: کودکان ممکن است با مشکلات سلامت روان نظیر افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم کنند، اما چگونه می توان سلامت روان را به روشی مناسب برای کودکان توضیح داد؟

2 انیمیشن که دروازه ورود به دنیای روانی کودکان است

به گزارش خط سلامت جهان کودکان با بزرگسالان تفاوت های عمده ای دارد. برای ارتقاء سلامت روان کودکان، باید با استفاده از خلاقیت، از روش هایی استفاده کرد که برای کودک جذاب باشد. یکی از جالب ترین چیزها برای کودکان، انیمیشن ها هستند که با استفاده از آن ها می توان مسائل فراوانی را به آن ها آموزش داد.

بهترین انیمیشن ها برای افزایش سلامت روان کودکان

انیمیشن ها راه را برای ورود به دنیای کودکان هموار می کنند. با استفاده از برخی انیمیشن ها می توان در خصوص سلامت روان با کودکان صحبت کرد. در اینجا به دو مورد از این انیمیشن های مفید اشاره می کنیم.

انیمیشن درون- بیرون

این انیمیشن در مورد سلامت روان دوران کودکی است. در این انیمیشن زندگی درونی کودکی یازده ساله نمایش داده شده است و پنج احساس اصلی غم، خشم، شادی، عصبانیت و انزجار به شیوه ای که کودک آن ها را در ک کند، به تصویر کشیده شده است. با توجه به سن کودک و سوالاتی که در حین تماشا می پرسد، می توانید در مورد مسائلی مانند، اهمیت خانواده و ارزش احساسات متفاوت با او صحبت کنید.

در جستجوی نمو

این انیمیشن پر فراز و نشیب، مملو از نکاتی در مورد سلامت روان است که حتی کوچکترین بینندگان هم می توانند آن را درک کنند و با شخصیت های سرگرم کننده آن با تمام وجود همراه شوند. شما می توانید حین تماشای این انیمیشن ، در مورد همکاری، امیدواری و تلاش برای رسیدن به هدف با فرزند خود صحبت کنید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان