چه کسانی روز ولنتاین به ناامیدی می رسند ؟ / روانشناسی روز ولنتاین

خط سلامت: روز ولنتاین فرا رسیده است و در حالی که بسیاری از ما رویای شکلات، گل رز و سفرهای عاشقانه را در سر می پرورانیم، اگر مراقب نباشیم، تنها چیزی که ممکن است نصیبمان شود مقداری ناامیدی است.

چه کسانی روز ولنتاین به ناامیدی می رسند ؟ / روانشناسی روز ولنتاین

به گزارش خط سلامت چه مجرد باشیم و چه در یک رابطه، روز ولنتاین می تواند استرس زا باشد. 40 درصد از افراد مورد بررسی می گویند آنها احساسات منفی نسبت به روز ولنتاین دارند. در زیر یک راهنمای بقای روز ولنتاین وجود دارد که کمک می کند تا بتوانید از هر گونه احساسات منفی عبور کنید.

چشم انداز روز ولنتاین

از خود بپرسید روز ولنتاین واقعا برای شما چه معنایی دارد. فقط به یاد داشته باشید که تبلیغ کنندگان مفهوم روز ولنتاین را شکل دادند. ما غرق تصاویر، شام های شیک، غروب خورشید و الماس شده ایم و همه این شرایط بصری، انتظاری را از آنچه باید باشد ایجاد کرده است. این فرمول برای بازاریابان کارساز بوده است. این صنعت سالانه بیش از 14 میلیارد دلار خرده فروشی ایجاد می کند. با در نظر گرفتن این موضوع آنچه را که واقعا برای شما ارزش دارد کشف کنید و تعریف خود را از اهمیت روز ولنتاین ارائه دهید.

مجردها و روز ولنتاین

اگر مجرد هستید وقت آن است که قدر چیزهایی را که دارید بدانید. مجرد بودن در روز ولنتاین نشانه این نیست که محکوم به تنها ماندن تا آخر عمر هستید. وضعیت را دوباره چارچوب بندی کنید. به یاد داشته باشید که مجرد بودن چقدر عالی است و چگونه برخی از دوستان متاهل شما به آزادی شما حسادت می کنند. فهرستی از تمام مزایا تهیه کنید و واقعاً از این دلایل لذت ببرید زیرا خیلی زود می توانید خود را در یک رابطه بیابید و این مرحله از زندگی شما به پایان خواهد رسید.

یک گروه دوستان مثبت پیدا کنید و یک شب سرگرم کننده را با هم برنامه ریزی کنید.

به جای تمرکز بر خود و تمام چیزهایی که فکر می کنید در زندگی از دست داده اید، روز ولنتاین را به دیگران اختصاص دهید. تحقیقات نشان می‌دهد وقتی کار خوبی برای دیگران انجام می‌دهیم، نسبت به زمانی که کار خوبی برای خود انجام می‌دهیم، شادی و رضایت بیشتری از زندگی می بریم. سعی کنید به همکاران خود کارت های روز ولنتاین با جمله ای در مورد اینکه چه چیزی آن شخص را خاص می کند، بدهید. یا شاید یک زوج شگفت انگیز در زندگی شما وجود دارد. سعی کنید روز ولنتاین را با انجام کاری متفکرانه برای آنها بهتر کنید.

متاهل ها و روز ولنتاین

به یاد داشته باشید روز ولنتاین چیست؟ روز ولنتاین امتحان عشق کسی نیست. راهی برای بررسی اینکه آیا شریک زندگی شما می تواند ذهن شما را بخواند نیست.

روز ولنتاین و تقویت رابطه

روز ولنتاین یک فرصت عالی برای ارزیابی سال گذشته و ارتباط مجدد با شریک زندگی است. کمی وقت بگذارید و درباره چیزهایی که شریک زندگی تان را خاص می کند فکر کنید و این موارد را در کارتی که قرار است به او بدهید یادداشت کنید. پیام روی کارت مهمترین بخش هر هدیه است.

ارتباط را باز نگه دارید

از آنجا که شریک زندگی شما نمی تواند ذهن تان را بخواند، اگر انتظارات معقول خاصی در مورد اتفاقی که می خواهید در روز ولنتاین رخ دهد دارید آنها را با او در میان بگذارید. همچنین بپرسید چه چیزی ممکن است بخواهد. این گفت و گو می تواند جرقه شروع برخی سنت های جدید برای شما دو نفر باشد.

یک هدیه شخصی از صمیم قلب بدهید

بیش از هر چیز شریک زندگی شما می خواهد احساس کند که مورد علاقه و قدردانی قرار گرفته است. اگر شما دو نفر در حال تبادل هدایایی هستید، یک هدیه متفکرانه بدهید که نشان می دهد واقعاً به نیازها و خواسته های شریک زندگی خود توجه کرده اید. اغلب بهتر از دادن یک آیتم مادی، برنامه ریزی یک تجربه مشترک است، مانند یک شب بیرون رفتن در تئاتر یا داشتن یک شام در یک رستوران خاص. این تجربه خاطرات مثبتی را ایجاد می کند که هر دو شما همیشه به یاد خواهید گذاشت. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان