فیلم / چند راه بدون زحمت برای افزایش اعتماد به نفس

خط سلامت : با ترس‌های خود روبرو شوید. مقابله با نگرانی‌هایتان مؤثرترین راهبرد برای کسب اعتماد در این موقعیت‌ها است.

فیلم / چند راه بدون زحمت برای افزایش اعتماد به نفس

با ترس‌های خود روبرو شوید . مقابله با نگرانی‌هایتان مؤثرترین راهبرد برای کسب اعتماد در این موقعیت‌ها است. با برخی از اضطراب‌های خود که ناشی از کمبود اعتماد به نفس هستند مانند شرم یا ترس از اشتباه ، مواجه شوید.

به گزارش خط سلامت به خود بگویید این فقط یک آزمایش است تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد. این می تواند به شما کمک کند از ریسک هایی که می تواند عواقب جدی داشته باشد اجتناب کنید. در نهایت، این می‌تواند به شما کمک کند از ریسک‌هایی که پیامدهای منفی جدی به همراه خواهند داشت اجتناب کنید.

کارهایی را انجام دهید که در آنها مهارت دارید با تکیه بر نقاط قوت خود ممکن است به شما کمک کند اعتماد به نفس به دست آورید و احساس رضایت بیشتری از زندگی خود داشته باشید. بر اساس یک مطالعه، باور به توانایی شما برای گسترش ویژگی های شخصی،با سطوح شادی زندگی ارتباط متوسطی دارد.

برای رسیدن به این هدف، ابتدا بایدنقاط قوت خود را بشناسید و سعی کنید با برقراری ارتباط منظم با آنها، آنها را تقویت کنید. به عنوان مثال، اگر در یک ورزش خاص مهارت دارید، باید حداقل هفته ای یک بار تمرین کنید یا بازی کنید و اگر در یک کار خاص مهارت دارید ، باید آن را بیشتر انجام دهید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان