این مردان چیزی در دست دارند که در کار کم نمی آورند

خط سلامت : فرسودگی شغلی زمانی رخ می دهد که افراد در موقعیت های شغلی خود احساس خستگی می کنند

این مردان چیزی در دست دارند که در کار کم نمی آورند

فرسودگی شغلی در مردان رواج بیشتری دارد. فرسودگی شغلی باعث می شود افراد از بدن، ذهن و احساسات خود جدا شده و احساس رضایت کمتری در زندگی داشته باشند.

به گزارش خط سلامت فرسودگی شغلی در مردان با یک ازدواج شاد کاهش می یابد.

فرسودگی شغلی در مردان

فرسودگی شغلی در مردان رضایت آن ها را از زندگی کاهش می دهد. محققان دانشکده عالی اقتصاد دانشگاه تحقیقات ملی (HSE) می گویند فرسودگی شغلی با رضایت زناشویی مرتبط است.

به همین دلیل آن ها پیشنهاد می کنند ازدواج خوب راه حلی برای مبارزه با فرسودگی شغلی در مردان است. برای مردان، موفقیت شغلی اغلب به یک جنبه اساسی از هویت و عزت نفس آن ها تبدیل می شود.

در نتیجه، ممکن است در محل کار با فشار بیشتری مواجه شوند و در حین تلاش برای انجام وظایف خود و برآورده کردن انتظارات، سطح استرس بالایی را تجربه کنند. رضایت زناشویی و احساس حمایت در زندگی خصوصی به عواملی حیاتی در جلوگیری از فرسودگی شغلی در مردان تبدیل شده است.

مردان هرچه رضایت زناشویی بیشتری را تجربه کنند، خطر فرسودگی شغلی آن ها کمتر است. مردانی که سندرم فرسودگی شغلی را تجربه می کنند، اغلب برای قطع ارتباط با کار خود تلاش می کنند، بنابراین در حالت تنش دائمی باقی می مانند. در نتیجه روابط شخصی به عنوان وسیله ای برای فرار از فشارهای شغلی عمل می کند و منبع رضایت و پشتیبانی است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان