قبل از هر تصمیمی این کار را انجام دهید

خط سلامت: فکرکردن قبل از تصمیم گری مهم است. چه خوب است قبل از اینکه با هیجان تصمیم نادرستی بگیرید به خود فرصت فکر کردن بدهید و با فکر کردن هیجانات خود را مدیریت کنید.

قبل از هر تصمیمی این کار را انجام دهید

به گزارش خط سلامت اختصاص دادن زمان برای فکر کردن مهم است اما اغلب مورد بی توجهی بوده و نادیده گرفته می شود. فکر کردن کمک می کند تا راه حل بهتری برای مشکلات پیدا کنید. فکر کردن باعث آرامش شده و به ما امکان می دهد کنترل بیشتری بر زندگی داشته و از آن لذت ببریم.

پیدا کردن زمان برای فکر کردن

زمانی که منتظر آسانسور، در صف خرید ، وقتی بی حوصله هستید، درست قبل از رفتن به رختخواب یا زمانی که از خواب بیدار می شوید، می توانید فکرکردن را به گزینه های خود اضافه کنید. اگر می‌خواهید زمان فکر کردن را به عادت تبدیل کنید، موارد زیر را امتحان کنید:

آسان بگیرید

در روز هر زمان که احساس راحتی داشتید، برای خودتان وقت بگذارید و در موارد مختلف، برای تصمیم گیری فکر کنید.

سزاوار فکر کردن هستید

در مشکلات سنجیده‌ عمل کنید و در مقابل مسائل بزرگ زندگی قوی باشید.به خود بگویید: من سزاوار فکر کردن هستم. رفتار جدید را به چیزی گره بزنید که برای تان با ارزش است، تا بتوانید آن را انجام بدهید.

در مقابل فکرکردن احساس مسئولیت کنید

هر روز چند دقیقه برای فکر کردن به خود زمان بدهید تا به آن عادت کنید و از عملکرد روزانه خود گزارش تهیه کنید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان