لطیف ترین راه جا گذاشتن استرس !

خط سلامت: شکوفه های زیبا استرس و اضطراب را کاهش می دهند.

لطیف ترین راه جا گذاشتن استرس !

به گزارش خط سلامت مدت‌هاست که باقی ماندن درطبیعت برای تقویت خلق و خو و کاهش استرس موثرشناخته شده است، اگر بتوانید آن حس آرامش بخش را در خانه ایجاد کنید منجر به بهبود سلامت روان می شود.

روانشناسان بالینی می‌گویند: گل‌ها خلق و خو را بالا می برند. ارتباط ثابتی بین قرار گرفتن در معرض گل و گیاه و سلامت روانی مثبت وجود دارد.

گل ها استرس را کاهش می دهند، خلق و خو را بهبود می بخشند و به خواب آرام شبانه کمک می کنند.

ثابت شده است گلها و گیاهان چه در محل کار و چه در خانه، عملکرد افراد را بهبود می بخشند. اشتیاق، انرژی و رضایت شغلی همگی از خواص جانبی گزارش مجاورت با گلها است، بنابراین اگر ساعت های طولانی کار می کنید از گل ها غافل نشوید.

گیاه مار

گیاه مار به تسکین اضطراب کمک می کند و پادزهر ایده‌آلی برای استرس ناشی از ضرب‌الاجل‌ها و نزدیک‌شدن به پایان زمان است افرادی که درگیر این استرس می شوند نمی توانند با آن انبوه کارها مقابله کنند.

گیاه مار سطح انرژی را بهبود می بخشد و به کسانی که از خارش چشم، سردرد یا مشکلات تنفسی رنج می برند کمک می کند. مزایای دیگر شامل بهبود زمان واکنش، افزایش تمرکز و کاهش سطح اضطراب است. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان