5 حرکت برای آچمز کردن استرس بهار

خط سلامت: عادات سالم برای کاهش استرس در بهار بسیار موثر است که می تواند جایگزین خوبی برای دارو باشد.

5 حرکت برای آچمز کردن استرس بهار

حرکت کنید

به گزارش خط سلامت ورزش مواد شیمیایی مثبتی را در مغز آزاد می کند که می تواند اثر آرام بخشی داشته باشد. همچنین می تواند به شما اعتماد به نفس و عزت نفس همراه با مراقبت بهتر از خودتان را بدهد. وقتی احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید، با غذا، روابط با دیگران، کار و مراقبت از خود به روش‌های سالم‌تری درگیر می‌شوید . تقریباً خیلی آسان به نظر می رسد، درست است؟

به خاطر داشته باشید پیشنهاد نمی کنم که نیازی به انجام کراس فیت ۷ روز در هفته داشته باشید. ورزش لازم نیست سخت باشد تا تأثیر مثبتی روی شما بگذارد. می تواند به همان راحتی که شما نیاز دارید باشد.

ورزش در واقع فقط برای حرکت دادن بدن است. به عنوان مثال، پیاده روی سریع به مدت 30 دقیقه، یک نوع ورزش قانونی است - حدود 250 کالری می سوزاند - در صورتی که پیاده روی کنید، خطر حمله قلبی را تا 25 درصد کاهش می دهید.

ناهار را بیرون بخورید

با در دست داشتن ناهار به یک فضای سبز آرام نزدیک محل کارتان بروید. اگر در نزدیکی محل کار شما فضای سبز وجود ندارد، یک پاسیو روی پشت بام یا یک نیمکت در هر جایی که در معرض نور خورشید قرار دارد این کار را انجام می دهد. این یک راه آسان برای ارتباط با هوای تازه و آفتاب است . هر دو این موارد می تواند تاثیر مثبتی بگذارد.

عکس بگیر

اکثر مردم با ایده آشنا هستند. مزه کردن یعنی بودن در لحظه و قدردانی از آن برای آنچه هست. ممکن است متوجه غروب خورشید شوید و برای 30 ثانیه توقف کنید و فکر کنید: "وای، این زیباست."

وقتی خود را در حالت قدردانی قرار می دهید، مواد شیمیایی مثبتی در مغز آزاد می شود و هر چه بیشتر این کار را انجام دهید، مسیرهای بیشتری را در مغز خود برای احساس رضایت و شادی رشد می دهید.

یک کار ساده که می توانید برای لذت بردن از لحظه انجام دهید، گرفتن عکس است.

کمپینگ

راه اندازی یک کمپینگ ممکن است تمرین فیزیکی زیادی را ارائه نکند، اما ارزش زیادی برای تقویت مغز به ارمغان می آورد. مطالعات نشان می‌دهد تجربیات جدیدی مانند این، به‌ویژه آن‌هایی که ما را مجبور می‌کنند گوشی‌های هوشمند خود را کنار بگذاریم، به حفظ سلامت و هوشیاری مغز کمک می‌کنند. در عین حال، خواب و بیداری مطابق با چرخه طبیعی خورشید باعث بهبود کیفیت کلی خواب شده است.

کفش های خود را روی شن یا چمن درآورید و نفس بکشید

تحسین و گوش دادن به طبیعت فوق العاده است، اما در واقع احساس کردن چمن یا شن گرم بین انگشتان پا می تواند تجربه را به سطح بالاتری برساند. چشمان خود را ببندید و کمی نفس عمیق بکشید: به آرامی و عمیق از طریق بینی نفس بکشید و سپس همین کار را هنگام بازدم انجام دهید. این کار را یکبار انجام دهید، احساس بهتری خواهید داشت. چند بار دیگر این کار را انجام دهید تا استرس و تنش از بین برود. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان