3 روش ساده حفظ آرامش

خط سلامت: برخی از روش ساده برای حفظ آرامش در طول شیوع کووید 19 مربوط به انجام کارهایی نظیر باغبانی، پخت و پز و انجام تمرینات ذهن آگاهی به شکل مراقبه های کوتاه مدت بود. اگرچه امروزه تا حدودی، به سبک زندگی همیشگی برگشتیم، برخی افراد همچنان از این روش ها برای رسیدن به آرامش استفاده می کنند.

3 روش ساده حفظ آرامش

به گزارش خط سلامت چندین تکنیک‌ مرتبط با افزایش تمرکز وجود دارد که کمک می کند بین فوریت‌های جامعه و حفظ آرامش در زندگی تعادل برقرار کنید.

کارهای ساده برای حفظ آرامش

برخی روش های ساده برای حفظ آرامش که افراد می توانند در محیط های مختلف از آن استفاده کنند عبارت است از:

ذهن آگاهی

یک راه ساده برای حفظ آرامش ، انجام تمرینات ذهن آگاهی است. ذهن آگاهی اصطلاحی است که بر توجه به زمان حال بدون انتقاد یا قضاوت تأکید می کند. این روش از فلسفه و اعمال ذن بودایی سرچشمه می گیرد؛ جایی که راهبان برای مراقبه، معمولاً در محیط های آرام و طبیعی، آموزش می بینند. آنها صرفاً بر روی چیزهای مثبت و ضروری مانند نفس، ضربان قلب یا سایر احساسات یا صداهای ساده تمرکز می کنند. بسیاری از ما زمان یا تمایلی برای زندگی به سبک منزوی یک راهب بودایی را نداریم، اما همچنان می‌توانیم جنبه‌هایی از طرز فکر آن ها را که به آرامش کمک می کند، پرورش دهیم. از تمرینات ساده ذهن آگاهی مانند تمرکز بر نفس هایتان شروع کنید لازم نیست به دنبال دقیق ترین دستورالعمل برای مراقبه باشید، یک صدای آرامبخش و یک مکان خلوت می تواند به شما کمک کند؛ لحظاتی چند آرامش را تجربه کنید. روش های ساده و سریع ذهن آگاهی می تواند آرامش را به زندگی پرمشغله شما بازگرداند.

دیدن مناظر زیبا

یکی از روش های بسیار ساده برای تجربه آرامش ، نگاه کردن و حتی گرفتن عکس از زیبایی های طبیعت است. صحنه هایی از طبیعت مانند: شکوفه دادن جوانه ها، برخورد نور خورشید به حوض، بال زدن پرندگان، تشکیل ابرهای غیرمعمول در آسمان باعث می شود احساس کنید در آن لحظه فقط روی زیبایی یک چیز معمولی متمرکز هستید، چیزهایی که هر روز بدون اینکه قبلاً متوجه آن شده باشید، از کنارشان عبور می کردید.

نوشیدن قهوه

برای رسیدن به آرامش ، نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه را به عنوان زمانی برای خلوت با افکار خود و حفظ آرامش اختصاص دهید. این کار چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد ولی باعث دلگرمی شما می شود. تمرین نوشیدن یک قهوه ساده با یک شیرینی خوشمزه یک راه درمانی برای مقابله با زمستان های تاریک در نظر گرفته می شود. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان