این جملات را به کسی که طلاق گرفته نگویید

خط سلامت: هنگام جدایی و رها کردن، افراد آسیب می بینند، به خصوص اگر کسی باشد که سال ها با او زمان گذرانده اید. چه رابطه ای که در آن بودید سمی بوده باشد یا نه، رها کردن کسی که به او متعهد بودید دشوار است. به‌عنوان یک دوست، وقتی می‌بینید افرادی که برای شما مهم هستند دچار ناراحتی می‌شوند، ناراحت می‌شوید.

این جملات را به کسی که طلاق گرفته نگویید

به گزارش خط سلامت مواردی وجود دارد که باید از گفتن آنها به دوستان خود در هنگام شکستن قلب آنها اجتناب کنید:

مردان زیادی وجود دارند

حتی اگر بخواهید دوست خود را سریع آرام کنید گفتن این نکته به او که آدم های زیادی وجود دارد به این معنی است که همسر سابق او به اندازه کافی ارزشمند نیست. ممکن است او را دوست نداشته باشید، اما او باید برای او مهم بوده است، به آن احترام بگذارید.

آخر دنیا که نیست برای رابطه جنسی بهتر از او هم هست

بسیاری از چیزها یک رابطه را تشکیل می‌دهند و رابطه جنسی ممکن است فراگیر باشد یا نباشد. اجازه دهید آنطور که می خواهند شکست بخورند، شما فقط می توانید سعی کنید آنها را به بهترین شکلی که می توانید شاد کنید.

اشک هایت را برای او هدر نده

هر کس به گونه ای عزاداری می کند. به دوست تان اجازه دهید هر چقدر که می خواهد گریه کند و به اندازه نیاز به او زمان بدهید. گریه کردن برای عشقی که از دست رفته، هدر دادن اشک نیست. به یاد داشته باشید دوست شما در حال حاضر در آسیب پذیرترین حالت خود قرار دارد و به این اطمینان نیاز دارد که در هر زمان، اگر نیاز به گریه کردن و تخلیه داشته باشد، می تواند نزد شما بیاید.

تو مردی

این بند باعث شده خیلی ها به افسردگی بروند. او مردی است که عاشق بود، اجازه دهید تا عزاداری کند. مرد بودن به این معنا نیست که نمی تواند احساس کند یا نمی تواند طغیان های عاطفی را پشت سر بگذارد. کنارش بمانید، به او کمک کنید تا بهتر شود. احساسات او را بی اهمیت جلوه ندهید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان