معجزه اسپری کردن روغن منیزیم روی پاها

خط سلامت: منیزیم N-methyl-D-aspartate گیرنده ای در بدن که می تواند مانع خواب شود را مسدود می کند و اسید گاما آمینوبوتیریک گیرنده ای که می تواند خواب خوب را تقویت کند را تحریک می کند.

معجزه اسپری کردن روغن منیزیم روی پاها

روغن منیزیم روی پاها می‌تواند به برخی از اختلالات خواب مانند گرفتگی عضلات پا و سندرم پای بی‌قرار نیز کمک کند.

به گزارش خط سلامت زمان خواب برنامه ریزی شده شما نزدیک می شود و نگران هستید که شب بی قرار دیگری در راه است. اما اگر اسپری روغن منیزیم بتواند به خواب شما کمک کند چه؟

مطالعاتی که روی اثرات منیزیم خوراکی انجام شده نشان داده است مصرف آن ممکن است با کیفیت خواب بهتر و خواب آلودگی کمتر در طول روز مرتبط باشد . اما مکمل‌های سنتی منیزیم که به صورت خوراکی مصرف می‌شوند گاهی اوقات می‌توانند با عوارض جانبی در روده همراه باشند، بنابراین قرار دادن منیزیم روی پوست می‌تواند به جلوگیری از این امر کمک کند. 

منیزیم یک ماده معدنی است که در کاهش سفتی ماهیچه ها و ایجاد آرامش اندکی بیشتر در عضلات مفید است. 

با این حال، متخصصان داروهای خواب تاکید کردند قرار دادن روغن منیزیم روی پاها نباید به عنوان درمان کننده مشکلات خواب تلقی شود. 

شواهد علمی با کیفیت بالا مبنی بر حمایت از منیزیم به عنوان یک داروی خواب به شدت محدود است. مطمئناً منیزیم به عنوان درمانی برای اختلالات خواب پشتیبانی نمی شود . 

اگر قصد دارید از روغن منیزیم روی پاهای خود برای کمک به خواب استفاده کنید، مطمئن شوید دستورالعمل ها را به دقت دنبال می کنید تا مطمئن شوید دوز مناسب مصرف می کنید. 

 منیزیم یک الکترولیت است که نقش‌ها و عملکردهای متعددی در بدن از جمله در سیستم قلبی عروقی دارد، بنابراین، اگر فردی هستید که ناراحتی‌های قلبی دارید، حتماً با پزشک خود در مورد هر نوع بیماری صحبت کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان