با این فرنی عجیب و ارزان به زندگی لبخند بزنید

خط سلامت : مواد غذایی مناسب صبحانه می تواند تفاوت زیادی را در سطح انرژی و حال خوب روانی در بقیه روز ایجاد کند. بنابراین، مهم است که فهرستی از موثرترین غذاهای صبحانه را برای مدیریت استرس در نظر داشته باشید تا انرژی لازم برای مقابله با استرس را به شما بدهد.

با این فرنی عجیب و ارزان به زندگی لبخند بزنید

یک پیشنهاد عجیب

به گزارش خط سلامت ارزن یک غلات با پروتئین بالا، فیبر بالا و آنتی اکسیدان بالا است که در نیجریه و برخی دیگر از مناطق آسیا رشد می کند.

ارزن مملو از کربوهیدرات ها و سایر مواد مغذی مانند ویتامین ها و مواد معدنی است. ارزن سرشار از اسیدهای آمینه است و به عنوان یک بلوک ساختمانی برای پروتئین ها در بدن عمل می کند.

ارزن سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدان است که می تواند به مبارزه با استرس روزانه کمک کند. در غنا، فرنی ارزن ادویه دار به نام Hausa Koko یک غذای تخمیر شده است که به عنوان غذای مغذی اصلی است.

گنجاندن ارزن در صبحانه راهی عالی برای افزایش سطح انرژی و کنترل سطح استرس است.

انتخاب درست

تناسب اندام و درست غذا خوردن دو قانون طلایی در مدیریت استرس هستند. پس غذاهای مناسب را انتخاب کنید و بر استرس غلبه کنید! برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان