این دو انتخاب برای افسرده ها حرف آخر را می زند

<span lang="AR-SA">خط سلامت: پایین بودن خلق و خو میزان انرژی را پایین می آورد و فرد احساس افسردگی می کند و کارهای روزانه خود را به تعویق می اندازد و این روند باعث ایجاد اضطراب و استرس نیز در فرد می شود برای  وارد نشدن به این چرخه خوراکی های زیر را امتحان کنید.</span>

این دو انتخاب برای افسرده ها حرف آخر را می زند

آجیل برزیل

به گزارش خط سلامت آجیل برزیلی سرشار از سلنیوم است. این یک آنتی اکسیدان قوی است که ممکن است به بهبود خلق و خو کمک کند. اضطراب و خلق و خو ضعیف اغلب با افزایش سطح التهاب همراه است .

بنابراین، مصرف بیشتر غذاهای ضد التهاب زمانی که با اضطراب دست و پنجه نرم می کنید می تواند مفید باشد. البته مطمئن باشید که زیاده روی نکنید. مصرف بیش از حد سلنیوم ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند .

بابونه

بابونه از دیرباز برای کاهش استرس و اضطراب استفاده می شده است. یک مطالعه نشان داد که عصاره بابونه به کاهش علائم اختلال اضطراب فراگیر (GAD) کمک می کند. با این حال، به طور قابل توجهی از بروز علائم بعدی جلوگیری نکرد .

بابونه به علت دارا بودن خواص ضد اضطراب ی موجب آرامش شده و در افرادی که مشکلات خواب دارند می تواند گزینه خوبی محسوب شود . برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان