فیلم / 10 نشانه جذابیت زبان بدن

خط سلامت:آیا شما هم دوست دارید جذاب به نظر برسید، ولی نمی دانید چطور به این هدف دست پیدا کنید؟ استفاده از ترفندهای زبان بدن شما را به هدفتان می رساند.

فیلم / 10 نشانه جذابیت زبان بدن

جذابیت جسمانی یا جذابیت فیزیکی به درجه‌ای گفته می‌شود که ویژگی‌های فیزیکی یک فرد از نظر زیبایی‌شناسی دلپذیر یا زیبا در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خط سلامت این اصطلاح اغلب دلالت بر جذابیت یا مطلوبیت جنسی دارد، اما همچنین می‌تواند از هر دو متمایز باشد.

شماره یک : مردمک های بزرگ

 مردمک های ما وقتی در محیط های کم نور قرار می گیریم گشاد می شوند یا وقتی کسی را می بینیم که واکنش شدید ما را تحریک می کند. آنها را در یک کوچه تاریک نکشید تا این را آزمایش کنید، زیرا این بسیار وحشتناک خواهد بود!

شماره دو : خم شدن بدن به سمت شما

وقتی کسی جذب شما می شود بدن به سمت شما متمایل می شود، آنها تمایل دارند به سمت شما متمایل شوند تا توجه بیشتری داشته باشند و به شما نزدیکتر شوند، اما اگر هر دو در اتاقی با صدای بلند هستید که برای شنیدن یکدیگر باید فریاد بزنید اینطور نیست

شماره سه : پاها به سمت شما هستند

پاهای ما مانند یک قطب نما هستند، یعنی وقتی کسی پاهایش را به سمت شما نشانه می رود، به این زودی ها به جای دیگری نمی رود.  می توانید مطمئن باشید که آنها می خواهند مدت طولانی تری در کنار شما بمانند. مگر اینکه پاهای آنها به زمین چسبانده شود که این امر تاسف بار است.

شماره چهار : در کنار شما راه می روند

هنگامی که ما جذب کسی می شویم، در کنار شما راه می رود، ما تمایل داریم مطمئن شویم که سرعت راه رفتنمان با او مطابقت دارد.  همگام شدن قدم به قدم با کسی نشان می دهد که او  می خواهد در کنار شما باشد وبین شما دو نفر فاصله ایجاد نکند که اگر جلوتر یا پشت سر شما راه برود این اتفاق می افتد.

شماره پنج :بازوهای خود را می خارانید

اگر کسی جذب شما شود، از هر بهانه ای استفاده می کند تا شما را لمس کند. حتی اگر کمی بازوی شما را بچرخانند، این نشان می دهد که آنها می خواهند مطمئن شوند که به شما نزدیک هستند و همچنین به آنها توجه می کنید. این نیاز به تماس را با افراد توجه طلب قاطی نکنید، زیرا آنها فقط نیازمند هستند.

شماره شش : دست همدیگر را گرفتن

اگر دستشان را دراز می کنند تا دست شما را بگیرند،نشان دهنده ی این است که آنها به شما علاقه دارند.  هنگامی که انگشتان شما به طور محکم و ایمن با انگشتان آنها قفل شده است، نشان می دهد که آنها می خواهند از شما محافظت کنند و در کنار شما باشند، اما اگر شما دست خود رابه سوی آنها را دراز می کنید و آنها عقب بکشند، آنها به شما علاقه ای ندارند.

شماره هفت : بالا بردن ابروها

افرادی که مجذوب می‌شوند، معمولاً ابروهای خود را بالا می‌برند،بنابراین اگر آنها ابروهای خود را به سمت شما بالا می‌برند،می‌توانید مطمئن باشید که آنها به حرف‌های شما علاقه دارند مگر اینکه فقط سعی کنند تمرینات صورت خود را برای یک روز انجام دهند.

شماره هشت:  حالت ایستادن خوب

وقتی کسی جذب شما می شود، معمولاً حالت ایستادن خوبی اتخاذ می کند و از نظر جسمی جذاب تر می شود که توجه شما را به او جلب می کند. به عنوان مثال، مردان تمایل دارند برای نشان دادن مردانگی خود قد بلندتری بایستند. اگر آن شخص به عقب برگردد، یا خودش را نسبت به شما کوچک‌تر کند، می‌ترسم که شما را اینطور نبیند.

شماره نه : دست زدن به صورت و موهای خود

مردان تمایل دارند موهای صورت خود را لمس کنند و زنان اغلب موهای خود را لمس می کنند تا توجه را به خود جلب کنند. وقتی کسی جلوی شما صورت و موهایش را لمس می کند، به این معنی است که به نحوه نگاه کردن به اطراف شما اهمیت می دهد.

شماره ده : بعد از رفتن شما به شما نگاه می کنند

اگر وقتی راه را جدا می کنید و بعد از رفتن شما به شما نگاه می کنند، نشان می دهد که شما هنوز در فکر آنها هستید و می خواهند کمی بیشتر با شما بمانند. خواندن این یکی ممکن است سخت باشد، به خصوص که پشت شما به سمت آنها برمی گردد.اما شاید اگر هر دوی شما درگیر یکدیگر باشید، هر دوی شما گرفتار عمل شوید.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان