جنجال لباس پاره و جوان پسند حمید لولایی!

خط سلامت: حمید لولایی متولد ۳ دی ۱۳۳۴ است او یکی از بازیگران برجسته ایران است که با ایفای نقش‌های ماندگار در سینما و تلویزیون شناخته می‌شود. حمید لولایی برای بازی در فیلم "چند می‌گیری گریه کنی" (۱۳۸۴) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

جنجال لباس پاره و جوان پسند حمید لولایی!

حمید لولایی با بازی در مجموعه تلویزیونی "زیر آسمان شهر" در نقش "خشایار مستوفی" به شهرت فراگیر رسید. این موفقیت با نقش‌های "آقا ماشاالله" در "خانه به دوش" و "فرخ افروخته" در مجموعه "مسافران" ادامه یافت.

به گزارش خط سلامت این بازیگر توانمند فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. اولین تجربه او در تئاتر به پیشنهاد رضا قاسمی بود که او را برای نمایش "سبزه، دوست بچه‌ها" به کارگردان رضا ژیان معرفی کرد. در این نمایش، لولایی در نقش‌های "فیل" و "دارکوب" ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش "بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو" به کارگردانی سیاوش طهمورث و نمایش "آن شصت نفر، آن شصت هزار" به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت. در ادامه تصویری از دکوراسیون خانه حمید لولایی را مشاهده خوهید کرد.

دکوراسیون خانه حمید لولایی 

تصویری از چهره آقا ماشاالله بعد از 20 سال در فضای مجازی منتشر شده است.

 
حمید لولایی

در ادامه تصویری بهت آور از تغییر چهره  حمید لولایی  بازیگر نقش «آقا ماشاالله» در سریال خانه به دوش را بعد 20 سال مشاهده می کنید. او در حال


حاضر 68 ساله است.

حمید لولایی

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان