درخواست کمک مادر علی انصاریان بخاطر تهدید به قتل از سوی 2 فرد معروف پس از جعل سند اموال پسرش

خط سلامت: سادات شاه‌ولایتی، مادر علی انصاریان، با طرح شکایت حقوقی علیه دو فرد که با جعل اسناد، اموال فرزندش را به نام خود ثبت کرده‌اند، به دنبال احقاق حق قانونی خود است.

درخواست کمک مادر علی انصاریان بخاطر تهدید به قتل از سوی 2 فرد معروف پس از جعل سند اموال پسرش

سادات شاه‌ولایتی، مادر داغدار علی انصاریان ، در کنار غم از دست دادن فرزندش، با چالش بزرگی روبرو شده است. او از افراد سودجو که با جعل اسناد، اموال فرزندش را به نام خود زده‌اند، شکایت کرده و از جامعه درخواست حمایت دارد.

به گزارش خط سلامت، سادات شاه‌ولایتی، مادر علی انصاریان ، با شکایت از دو نفر که با جعل سند اموال فرزندش را به نام خود زده‌اند، از اهالی فوتبال درخواست کمک کرده است.

بعد از فوت یکی از فوتبالیست‌های سابق و مطرح فوتبال ایران، اتفاقاتی دردناک برای خانواده او رقم خورده و مادر او تهدید به قتل شده است!

تهدید قتل مادر علی انصاریان

در اتفاقی باور نکردنی، دو نفر از نزدیکان علی انصاریان بخشی از اموال فوتبالیست فقید تیم ملی و پرسپولیس را با جعل سند به نام خود کرده و مادر علی انصاریان را برای وادار کردن به سکوت، تهدید به قتل می کنند.

این ۲ نفر از اعتماد مادر علی انصاریان بهره برده و اموال علی انصاریان را به نام خود سند زده‌اند. در حالی که پرونده شکایت سادات شاه ولایتی، مادر علی انصاریان از این ۲ فرد که بسیاری از اهالی فوتبال با آنها آشنا هستند در جریان است، یکی از آن‌ها به گفته مادر علی انصاریان شروع به تهدید کرده است.

مادر علی انصاریان در این خصوص گفت: ح.ا.ا و ف.ا با جعل سند، اموال پسرم را بالا کشیده‌اند. ح.ا.ا من را تهدید کرده که با چادرم خفه‌‌ام خواهد کرد. او حتی گفته با اسلحه گرم و نارنجک خانه‌ام را منفجر می‌کند. 

بغض مادر انصاریان در این گفتگو شکست و او به جز شکایت حقوقی، از اهالی فوتبال ایران درخواست حمایت داشته و اعلام کرد:  از اهالی فوتبال ایران درخواست می‌کنم نجاتم دهند و مال پسرم و جان خودم را نجات دهند. 

منبع: طرفداری
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان