این بازیگر هالیوودی مبتلا به بیماری دو قطبی است

خط سلامت: چند سلبریتی به بیماری دوقطبی مبتلا هستند. سلنا گومز و ماریا کری با بیماری دوقطبی کنار آمدند و جرات کردند علی رغم برچسب های زیاد در مورد بیماری روانی شان صحبت کنند.

این بازیگر هالیوودی مبتلا به بیماری دو قطبی است

به گزارش خط سلامت بیماری دوقطبی با از کار انداختن اپیزودهای خلقی که روزها تا هفته‌ها طول می‌کشد مشخص می‌شود. دوره های خلقی باعث می شود فرد به طور غیرعادی احساس شادی، انرژی یا تحریک پذیری معروف به دوره مانیک یا هیپومانیک یا بسیار پایین و پوچ معروف به دوره افسردگی کند. نزدیک به 3 درصد از آمریکایی ها دارای بیماری دوقطبی هستند ، بنابراین جای تعجب نیست که برخی از افراد مبتلا به این بیماری نام آشنا باشند.

بیماری دوقطبی

تأیید اینکه آیا افراد مشهور مبتلا به بیماری دوقطبی هستند دشوار است، زیرا بسیاری از افراد سعی می کنند از راه دور تشخیص دهند یا شایعاتی را در مورد رفتارهای نامنظم منتشر کنند. با این حال، چند سلبریتی در مورد تجربیات خود از زندگی با بیماری دوقطبی صحبت کرده اند و در انجام این کار به ایجاد مکالمات دلسوزانه و متمرکز بر بیمار در مورد بیماری دوقطبی و بیماری روانی کمک کرده اند.

ژان کلود ون دام، بازیگر

ژان کلود ون دام در فیلم های اکشن متعددی ظاهر شده است. در حالی که حرفه سینمایی او شروع شد، زندگی شخصی ون دام در حال فروپاشی بود. در سال ۱۹۹۸ او مبتلا به بیماری دوقطبی تشخیص داده شد.

سرانجام تشخیص داده شد  ون دام مبتلا به بیماری دوقطبی با چرخه سریع است. ون دام گفت: قبل از اینکه بیماری اش تشخیص داده شود، او برای مقابله با علائم خود به تمرینات متکی بود.

در سال ۲۰۱۱، او در یک برنامه تلویزیونی گفت: گاهی اوقات از من خوشت می‌آید و گاهی اوقات از من متنفر می شوی. اما چه کنم؟ من کامل نیستم… من یک دوقطبی افراطی هستم و برای این دارو مصرف می کنم. وقتی جوان بودم، از آن حالات نوسان خلقی رنج می‌بردم. صبح، وقتی به مدرسه می رفتم، آسمان آبی و برای من آسمان سیاه بود، خیلی غمگین بودم.

استرس و کوکائین

ون دام پنج بار با چهار زن ازدواج کرده است.او به همسر آزاری متهم شد و به کوکائین معتاد شد. ون دام در اواسط دهه ۱۹۹۰، به دلیل استرس به مصرف کوکائین روی آورد . او به دلیل رانندگی تحت تأثیر دارو و الکل در سال ۱۹۹۹ دستگیر شد. تلاش‌ها برای بازپروری مواد مخدر ناموفق بود، و او برای ترک اعتیاد خود به ورزش متوسل شد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

 تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان