بازگشت حسن یزدانی به تشک؛ شاید دو سال دیگر!

خط سلامت: بر اساس برآورد رسانه‌های روسی، بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی حداقل دو سال دیگر به طول خواهد انجامید. البته، این تنها یک تخمین است و زمان دقیق بازگشت وی به عوامل مختلفی از جمله روند بهبودی پس از عمل جراحی و تصمیم‌گیری کادر پزشکی بستگی دارد.

بازگشت حسن یزدانی به تشک؛ شاید دو سال دیگر!

عمل جراحی اخیر حسن یزدانی بر روی کتف، روند بهبودی او را طولانی‌تر کرده و احتمالاً دو سال یا بیشتر طول بکشد تا وی بتواند به طور کامل به تمرینات خود بازگردد. رسانه‌های روسی با توجه به نوع و پیچیدگی این عمل جراحی، چنین تخمین زمانی را ارائه داده‌اند.

به گزارش خط سلامت، حسن یزدانی کشتی گیر پرافتخار تیم ملی ایران که با وجود مصدومیت به مدال نقره المپیک پاریس دست یافت، دیروز سه‌شنبه در شهر نیس فرانسه کتف راست خود را به تیغ جراحان سپرد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی حسن یزدانی ۷ ساعت به طول انجامید و کتف وی در ۳ ناحیه جراحی شد.

زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک؛ شاید دو سال دیگر!

کانال دنیای کشتی روسیه مدعی شد یزدانی احتمالا برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود و یک سال آینده و احتمالا دو سال دیگر کشتی نخواهد گرفت. با این اوصاف او در رقابت‌های جهانی زاگرب که سال آینده برگزار می‌شود قطعا غایب خواهد بود و باید دید دوران دوری این کشتی‌گیر تا چه زمانی به طول خواهد انجامید.

منبع: ایسنا

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان