همسر رسمی رونالدو چه کسی است؟ + آرزوی رونالدو داشتن چند فرزند است؟ / عکس

خط سلامت: انتشار تصاویر اخیر از جورجینا رودریگز در کنار کریستیانو رونالدو شایعاتی مبنی بر رسمی شدن ازدواج این زوج را تقویت کرده است.

همسر رسمی رونالدو چه کسی است؟ + آرزوی رونالدو داشتن چند فرزند است؟ / عکس

رونالدو بعد 8 سال بالاخره با جورجینا ازدواج کرد ؟!

به تازگی اخباری از ازدواج رونالدو ابرستاره پرتغالی تیم النصرعربستان و جورجینا رودریگس مدل آرژانتینی در فضای مجازی منتشر شده است. برخی گفته اند رونالدو و نامزدش بدون سر و صدا و دور از هیاهوی رسانه ها مراسم ازدواج خود را برگزار کرده و جورجینا بعد از سال ها همسر رسمی رونالدو شده است.

به گزارش خط سلامت، جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو به تازگی عکسی را از خود در اینستاگرامش منتشر نمود که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده میکنید؛ عکسی که گمانه زنی ها درباره ازدواج او و رونالدو را قوت بخشیده است. حلقه جورجینا و حرف های رونالدو در مصاحبه جدیدش و خطاب مستقیم جورجینا با عنوان همسر خبر ازدواج این زوج مشهور را بر سر زبان ها انداخت اما تا کنون رونالدو و جورجینا واکنشی به خبر ازدواجشان نشان نداده اند.

حلقه جورجینا

 

همسر و فرزندان رونالدو فوتبالیست پرتغالی النصر

جورجینا نامزد 27 ساله مشهورترین بازیکن فوتبال جهان از 8 سال پیش یعنی سال 2016 با رونالدو آشنا شد و یکسال بعد ثمره زندگیشان دختری بنام آلانا مارتینا بدنیا آمد. جورجینا در 18 آوریل 2022 باز هم بچه دار شد و پسر و دختر دوقلویی به دنیا آورد، اما پسر در هنگام زایمان فوت کرد.

کریستیانو قبل از نامزدی با جورجینا در سال 2010 برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت، او هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه ای کند.

همسر و فرزندان رونالدو

عکس همسر و فرزندان رونالدو

رونالدو پس از سال 2015 و آشنایی با جورجینا رودریگز در سال 2017 از طریق رحم اجاره ای صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو شد. در حال حاضر رونالدو 5 فرزند دارد اما بارها اعلام کرده بخاطر علاقه خود به شماره هفت به فکر هفت فرزند می باشد.

منبع: نمناک
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان